خبرهای داغ:
آخوند هوشمند گفت: بسیج در نظام اسلامی همانند کشتی نجات است که نیروهای آن با ایثار، اخلاص، عشق به خدا و اسلام در خدمت به مردم تلاش می‌کند.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۰۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

بسیج در نظام اسلامی همانند کشتی نجات است / دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند مدد هوشمند امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون از توابع شهرستان گنبدکاووس در یادواره ۲ شهید گمنام و غواص این شهر با تبریک هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنج آذر) و با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات این نیروی مردمی در عرصه‌های گوناگون گفت: کارآمدی بسیج در همه عرصه‌ها اثبات شده است.

وی افزود: بسیج در نظام اسلامی همانند کشتی نجات است که نیروهای آن با ایثار، اخلاص، عشق به خدا و اسلام در خدمت به مردم تلاش می‌کند.

آخوند هوشمند خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری خود را یک بسیجی خواند و این مجموعه را یکی از کار آمدترین نهادها خواند.بنابراین همه ی ما بسیجی هستیم.شهید سلیمانی با تربیت نیروهای انقلابی حکومت اسلام را عزت داد.

امام جمعه اهل سنت اینچه برون اظهار داشت: همه اقشار جامعه عضو بسیج هستند که بنیانگذار جمهوری اسلامی از این تشکل مردمی به‌عنوان مدرسه عشق و ایثار نام بردند.

آخوند هوشمند همچنین بسیج را باران رحمت الهی دانست که در چارچوب قوانین و مقررات به وظایف خود عمل می‌کند و تلاش‌های آن مایه افتخار و خوشحالی مردم است.

وی با تاکید برضرورت حمایت همگانی از بسیج، بیان داشت: دشمنان انقلاب به دنبال تضعیف اسلام و ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت و نیز اقوام ساکن در ایران اسلامی هستند.

امام جمعه اهل سنت اینچه برون در پایان گفت: ملت ایران از همه اقوام و مذاهب به برکت جمهوری اسلامی و منویات امامین انقلاب که مطابق موازین قرآن و سیره نبی مکرم اسلام (ص)، توصیه به وحدت می‌کنند، انسجام خوبی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار