خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندی گرمسار با اشاره به اینکه ۱۷ پایگاه بسیج زیر مجموعه حوزه بسیج کارمندی این شهرستان اشت، گفت: در مجموع ۱۰ عنوان برنامه در پایگاه های بسیج ادارات اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۱۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

حسین شهدادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطر شهدای این مرز و بوم اظهار داشت: ۱۷ پایگاه بسیج در سطح ادارات شهرستان گرمسار فعال است که تمام کارمندان دستگاه های اجرایی در این پایگاه ها عضو هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط حوزه بسیج ادارات شهرستان گرمسار اجرایی می شود، تصریح کرد: تجدید میثاق با شهدا و آرمان های شهدا با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و جمعی از کارمندان در گلزار شهدا در راس برنامه های این هفته اجرایی شد.

مسئول بسیج کارمندی شهرستان گرمسار از برگزاری دیدار با امام جمعه شهرستان گرمسار در نخستین روز از هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری میز خدمت عمومی و تخصصی در نماز جمعه با حضور 10 اداره خدمت رسان از دیگر برنامه های مهم این حوزه است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در سطح شهرستان گرمسار یادواره شهدای کارمند به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد، افزود: این یادواره با حضور سردار شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان و به میزبانی پایگاه کربلا اداره برق گرمسار اجرا می شود.

شهدادی در ادامه خاطر نشان کرد: پویش نذر خون و اجرای طرح مدیر جهادی مدیر پاسخگو از دیگر برنامه های شاخص این هفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: پرسش و پاسخ با ارباب رجوع بدون واسطه با رؤسای ادارات در هفته هفته بسیج، فضاسازی در سطح ادارات به مناسبت هفته بسیج و دیدار با خانواده شهدا و تکریم خانواده شهدا نیز در زمره فعالیت های مهم این حوزه قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار