خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

برفروبی و نمک‌پاشی ۵۰۰ کیلومتر باند از محورهای کوهستانی استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۵۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی در محورهای کوهستانی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۹۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: بارش باران از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان در اکثر محورهای استان همدان آغاز شد و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا اواخر روز شه شنبه این موج بارشی همچنان در استان همدان فعال خواهد بود.

وی افزود: نیروهای راهداری با برنامه‌ریزی‌های قبلی توسط ۵۰ اکیپ در محورهای کوهستانی و راهدارخانه‌های سطح استان مستقر شدند تا با ارائه خدمات مطلوب در خدمت هم استانی‌ها و هموطنان عزیز باشند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: از شروع موج بارشی در استان ۵۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمک پاشی در سطح محورهای کوهستانی استان همدان انجام شده است که شامل: گردنه اسدآباد، گردنه همه کسی،محور گنجنامه- تویسرکان- محور همدان-بیجار گردنه سوباشی و گردنه دولایی شهرستان تویسرکان است و عملیات برفروبی و نمکپاشی نیز همچنان در سطح راه‌های کوهستانی استان در حال اجرا است.

وی با تاکید بر مجهز بودن خودرو مسافران به تجهیزات زمستانی گفت: از همه هموطنان و هم استانی های گرامی خواهشمندیم چنان چه قصد تردد در محورهای کوهستانی استان همدان را دارند حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و از پربودن باک بنزین،سالم بودن سیستم برف باکن ،به همراه داشتن لباس گرم و... اطمینان داشته باشند.

آهکی گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری همه محورهای استان باز و تردد به صورت عادی در جریان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار