خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

آغاز عملیات نصب ۴ کیلومتر سیستم روشنایی در گردنه زاغه

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز عملیات نصب ۴ کیلومتر سیستم روشنایی در گردنه زاغه محور همدان-ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۰۰
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد آهکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه زاغه شهرستان ملایر یکی از نقاط حادثه خیز استان محسوب می‌شد که هرساله دارای تصادفات رخ به رخ و تلفات جاده‌ای زیادی بود، با تلاش‌های جهادی و حداقل اعتبارات، راهداری استان همدان با بکارگیری اکیپ‌های امانی نسبت به نصب حفاظ میانی بتنی نیوجرسی در این گردنه اقدام کرد.

وی ادامه داد: طبق آمار پلیس راه استان و شواهد موجود بعد از نصب نیوجرسی در گردنه زاغه تصادفات رخ به رخ و تلفات جاده‌ای به صفر رسیده است و این نشانگر نقش موثر حفاظ بتنی نیوجرسی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: عملیات انتقال و نصب سیستم روشنایی گردنه زاغه به رفوژ وسط آغاز شده و به زودی سیستم روشنایی جدید جایگزین روشنایی قدیمی خواهد شد.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۶۳۰ کیلومتر خط کشی، ۳۲۰ کیلومتر شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، ۲ مقطع ترانشه برداری و ۴ مقطع اصلاح دور (شیب آسفالت) در محور همدان- ملایر به منظور ارتقاء ایمنی این محور انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات