خبرهای داغ:
آهکی:

محورهای استان همدان مه آلود و لغزنده هستند

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: باتوجه به آغاز بارش باران از دو روز گذشته در استان، محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لغزنده و مه آلود است.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۰۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: راهداران با آمادگی کامل و به صورت شبانه روزی در سطح راه‌های استان و گردنه‌ها حضور دارند تا در صورت احتمال بارش برف در محورهای کوهستانی،آبگرفتگی و... در اسرع وقت نسبت به رفع هر گونه موانع از سطح جاده‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باتوجه به آغاز بارش باران از دو روز گذشته در استان، محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لغزنده و مه آلود است، ادامه داد: بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی بارش باران تا روز جمعه ۱۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت و این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و ... از سوی کاربران جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: از همه رانندگان گرامی خواهشمندیم با در نظر گرفتن شرایط موجود، از سالم بودن برف پاکن، به همراه داشتن لباس گرم، پر بودن باک خودرو خود اطمینان حاصل کنند و با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب زدگی و... سفری ایمن را برای خود و سایر کاربران جاده‌ای هدیه دهند.

وی در پایان گفت: همه تمهیدات لازم برای اجرای طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۲ صورت گرفته است و در همین راستا ۷۵ هزار تن ماسه ونمک در راهدارخانه های سطح استان انبار و دپو شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات