خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

انجام ۲۲۸۰ کیلومتر برفروبی و نمکپاشی در محورهای استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۲ هزار و ۲۸۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی طی ۴۸ ساعت گذشته توسط راهداران در محورهای استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۲۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: بارش برف از روز گذشته به صورت مقطعی در محورهای کوهستانی استان شروع شد و از بامداد امروز جمعه ۲۲ دی در تمامی محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی همدان شاهد بارش برف بودیم.

وی تصریح کرد: راهداران پرتلاش استان همدان حدود ۴۰ ساعت درگیر برفروبی و نمکپاشی در سطح محورها بودند که ۵ ساعت آن با کولاک شدید و کاهش دید همراه بود؛ به همت عزیزان تلاشگر راهداری تمامی راه‌های استان به جزء محور کوهستانی گنجنامه- تویسرکان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۲ هزار و ۲۸۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی طی ۴۸ ساعت گذشته توسط راهداران در محورهای استان خبر داد و یادآور شد: هم اکنون ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین الات راهداری در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر هم اکنون مشغول خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان گرامی هستند.

وی با اشاره به لغزنده بودن سطح راه‌های استان گفت: از تمامی رانندگان و کاربران جاده ای خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی،رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سفرهای غیر ضروری ما را در ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز یاری نمایند.

آهکی در پایان گفت: سامانه‌های گویای ۱۴۱ بصورت ۲۴ ساعته و برخط آماده پاسخگویی به مردم عزیز در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان و کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات