خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

بارش سنگین برف در محورهای جنوبی همدان/ اجرای ۲۵۰۰ کیلومتر-باند برفروبی و نمک‌پاشی

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از ادامه بارش سنگین برف در محورهای جنوبی همدان و اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر برفروبی و نمک‌پاشی طی ۲۴ ساعته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۸۲
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: بارش برف و باران از ساعات ابتدای روز شنبه ۷ بهمن ماه در سطح راه‌های استان همدان شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد و شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و نهاوند بیشترین بارش برف را طی ۲۴ ساعته گذشته داشته‌اند.

وی با اشاره به ادامه بارش سنگین برف در محورهای جنوبی همدان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر برفروبی و نمک‌پاشی طی ۲۴ ساعته گذشته انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: تمامی عوامل راهداری در آمادگی کامل قرار دارند و هم اکنون مشغول بازگشایی محورهای برف گیر استان هستند، از تمامی هم استانی ها و هموطنان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیرضروی پرهیز کنند و درصورت اجبار به سفر حتما از به همراه داشتن زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانی، پربودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن اتومبیل مطمئن شوند.

وی در پایان گفت: همه محورهای استان همدان بجز محور کوهستانی گنجنامه- تویسرکان باز و تردد به آرامی در حال انجام است و طبق پیش بینی سازمان هوا شناسی این روند تا پایان روز یکشنبه در استان همدان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار