فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تفکر بسیجی را رمز نجات مظلومان دانست و گفت: امروز گروهکی که سال‌ها قبل خیلی کوچک و محدود فعالیت می‌کرد، گلوگاه استکبار جهانی را می فشارد و کشتی های اسرائیل را مصادره می کنند.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۷۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان در مسجد فاطمه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی برتشکیل بسیج گفت: حضرت امام(ره) سازمان بی‌بدیلی را پایه گذاری کرد که تمام دنیا مبهوت این ایده تشکیلاتی است.

وی جریان مقاومت را برگرفته از تفکر بسیج دانست و افزود: ابتدای این فرهنگ، مکتب فاطمی و علوی و انتهای آن به ظهور ختم می شود؛ فرهنگی که در دنیای امروز مأمن مستضعفین شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: اگر امروز مردم یمن، فلسطین، غزه و لبنان حرکت هایی را انجام می دهند که در جامعه بین الملل اثر گذار است، ریشه در تفکری دارد که حضرت امام (ره) آن را طراحی کرد، و آن بسیج است.
سرهنگ صادقی با تاکید بر اینکه امروز هیچ امر به معروف و نهی از منکری بالاتر از مبارزه با اسرائیل و آمریکا نیست، یادآور شد: هیچ افتخاری بالاتر و مرگی شیرین‌تر از آن نیست که انسان در مقابله با سران کفر جان خود را فدا کند.
وی با اشاره به وقایع رخداده در یمن خاطرنشان کرد: امروز گروهکی که سال‌ها قبل خیلی کوچک و محدود فعالیت می‌کرد، گلوگاه استکبار جهانی را می فشارد و کشتی های اسرائیل را مصادره می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خاطرنشان کرد: با مرور وقایع دنیا انسان به شکل گیری حرکتی پی می‌برد که باید خود را برای آینده آماده کند و بدون آمادگی از ادامه دادن این مسیر جا می‌مانیم مانند افرادی که از یاری امام حسین(ع) جا ماندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار