خبرهای داغ:
سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در پیامی، از حضور وفادارانه مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال پور شور از رئیس جمهور قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۷۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از حضور وفادارانه مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال پور شور از آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور را بام مطالعه کنیم...

بسمه تعالی

مردم شرافتمند، غیور و انقلابی بام ایران، استان ولایت مدار و همیشه سرافراز استان چهارمحال و بختیاری

سلام علیکم

 بار دیگر باحضور سبزتان، عزتمندانه صحنه هایی از غیرت، وفاداری و شکوه بر قاموس افتخارات انقلابی خود افزودید و این بار در استقبال از ریاست محترم جمهور و هیات دولت در سفر به استان وشهرستان ها، جلوه هایی از پایمردی به جهانیان نشان دادید.

استقبال باشکوه شما از رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر رییسی نشان از علاقه وافر عمومی به نظام و تکریم ارزشهای اسلامی است که ثابت کردید برای اعتلای انقلاب اسلامی همواره آماده و ثابت قدم هستید.

امواج خروشان امت اسلامی در خیابانهای مسیر حرکت رییس جمهور، میدان وفای شما خوبان به ولایت بود تا یک بار دیگر دشمن را مأیوس و دوستان را امیدوار نمایید.

البته این حضور، می طلبد که مسئولین محترم کشور و استان همتشان را در خدمت به ولی نعمتان خود دو چندان نمایند، و نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گیرند.

حضور حماسی شما مردم فهیم و ارزشمند را در استقبال از رئیس جمهور محترم ارج نهاده، از محضر همه شما عزیزان که با خلق این حماسه  غرورآفرین، بار دیگر عزت و سربلندی  ملی را به نام این استان رقم زدید، نهایت تقدیر، و سپاسگزاری را نثار قدوم مبارکتان می نمایم.

خدمتگزار شما

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار