خبرهای داغ:
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به نسل‌کشی و کوچ اجباری ساکنان غزه توسط رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی از گردابی که در آن فرورفته است به‌سلامت بیرون در نخواهد آمد.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۰۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم، بیان داشت: هم‌اکنون بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در باریکه غزه با شدیدترین حالت نقض حقوق بشر مواجه هستند که چنین جنایاتی در طول تاریخ کمتر سابقه داشته‌است.

وی با انتقاد از برخی مواضع افراد به اصلاح روشنفکر در خصوص جنگ رژیم صهیونیستی و فلسطین، ادامه داد: همه باید متوجه باشند که رژیم صهیونیستی از ۷۵ سال گذشته اشغالگراست و حمله حماس در عملیات طوفان الاقصی به برخی شهرک‌های رژیم صهیونیستی کاملاً مشروع و جزو حقوق اولیه آنها بوده‌است.

وی عملیات طوفان الاقصی را شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس یاد کرد و گفت: رژیم صهیونیستی خباثت و وحشی‌گری را به اوج خود رسانده به‌نحوی‌که حتی جنایات آنها صدای بسیاری از مردم آزاده در اروپا و آمریکا را نیز درآورده‌است.

وی با اشاره به شهادت افزون بر ۱۰ هزار زن و کودک از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه، تصریح کرد: از ابتدای آغاز درگیری‌ها، محاصره باریکه به اوج خود رسیده و امکان ورود و خروج کالاها غیرممکن شده اما بااین‌وجود هنوز هیچ‌کس در رژیم صهیونیستی جرئت اظهارنظر در خصوص دستاوردهای جنگ را ندارد.

رییس سازمان نیروهای قضایی خاطرنشان کرد: نسل‌کشی رژیم غاصب اسرائیل به‌صورت رسمی و علنی و در زیر سایه حمایت آمریکا، نظام سلطه و سکوت برخی از کشورهای مدعی دوستی با مردم غزه انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای اقتدار نیروهای مسلح، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌عنوان یک نهاد مهم وظیفه کنترل قدرت نیروهای مسلح را مدیریت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص پرونده قضایی نیروهای مسلح اظهار داشت:‌ با اطلاع می‌گویم که میزان جرم پرونده‌های ورودی در بین نیروهای نظامی و انتظامی ایران، کم‌ترین میزان در بین نیروهای مسلح در جهان است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: درتخلفات و جرایم نیروهای مسلح باید با جایگاه حقیقی افراد برخورد شود و خدشه‌ای به جایگاه حقوقی و اقتدار نیروهای مسلح وارد نشود.

ضعف زیرساختی محاکم قضایی قم

رژیم صهیونیستی از گرداب غزه سلامت بیرون نخواهد آمد

رییس کل دادگستری قم نیز در بخشی از این آیین، با تاکید بر اینکه نظامیان یکی از جلوه‌های اقتدار یک نظام سیاسی است، بیان داشت: در سطح استان قم و بین مسوولان مختلف اجرایی و نظامی وحدت و تعامل ویژه‌ای برقرار است.

حجت الاسلام علی مظفری ادامه داد: برخوردار بازدارنده و دادرسی عادلانه در کنار حفظ شأن نظامیان مهم‌ترین هدف از ایجاد سازمان قضایی نیروهای مسلح بوده‌است.

وی اضافه کرد: زیرساخت و امکانات محاکم قضایی به خصوص سازمان قضایی نیروهای مسلح قم در محرومیت ویژه است و تناسبی با جایگاه خاص این استان ندارد.

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح قم نیز در این آیین، بیان داشت: پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست سازمان قضایی نیروهای مسلح در این استان خواهد بود.

رژیم صهیونیستی از گرداب غزه سلامت بیرون نخواهد آمد

حسین نجف زاده گفت: درصد جرم در بین نیروهای مسلح پایین است ولی باید این مقدار نیز به صفر برسد.
در این آیین ضمن تکریم و قدردانی از خدمات حجت الاسلام محسن کرمی، حسین نجف زاده بعنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار