خبرهای داغ:
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دشمن با تبلیغات فراوان به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب است، گفت: دولت در این سال‌های اخیر خدمات فراوانی را ارائه نموده که باید به مردم گزارش دهند تا از این خدمات مطلع باشند.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۹۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر نفت با تاکید بر اینکه تلاش‌ها و پیشرفت‌ها باید در سفره مردم محسوس باشند، گفت: باید عقلانیت توام با عاطفه در مدیریت کشور وجود داشته باشد.

این مرجع تقلید با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر به برخورد محبت آمیز با مردم تاکید کرد و اظهار کرد: مسئولین باید قلب خویش را کانون رحمت، محبّت و لطف به مردم قرار دهند.

وی یادآور شد: نکته دیگر این نامه موضوع، عدالت است که همه مردم باید از آن بهره‌مند باشند.

آیت الله نوری همدانی ب تاکید بر موضوع ریشه کنی فقر از جامعه اذعان داشت: امروز معیشت مردم بسیار حائز اهمیت است. متاسفانه همچنان شاهد معضلاتی همچون فقر، گرانی، بیکاری و ارزش پایین پول ملی هستیم.

معظم له اضافه کرد: متاسفانه علی رغم تلاش‌های صورت گرفته آنچنان که باید این معضلات برطرف نشده است که خود نیاز به مدیریت بهتر و برنامه ریزی‌های دقیق‌تر و موشکافانه‌تر و بهره گیری از نخبگان حوزه‌های مربوطه را می‌طلبد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) در نهج البلاغه خطاب به مالک اشتر بر قدردانی از مردم تاکید کرد و تصریح کرد: امام خطاب به مالک می‌فرمایند: «ای مالک! بدان که مردم ستون دین و اجتماع مسلمانان و سپر در برابر دشمن هستند»؛ لذا باید قدر این مردم را دانست. این موضوعی است که بنده مرتباً به همه مسئولین تذکر می‌دهم.

وی افزود: این مردم همان مردمی هستند که انقلاب کردند، در جنگ تحمیلی شهید دادند و اکنون هم در صحنه‌های حساس پای نظام ایستاده اند. روا نیست که اینگونه با فقر و گرانی و بیکاری دست و پنجه نرم کنند.

این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دولت در این سال‌های اخیر خدمات فراوانی نموده که باید به مردم گزارش دهند تا از خدمات مطلع باشند، ابراز کرد: دشمن با تبلیغات فراوان به فکر القای ناکارآمدی انقلاب است و ضعف‌ها را برجسته می‌کند. ما منکر ضعف نیستیم، ولی خدمات بسیار بالا بوده و قابل قیاس با گذشته نیست.

در ابتدای این دیدار جواد اوجی وزیر نفت ضمن بیان خدمات و اقدامات صورت گرفته در دوران تصدی وی به تشریح برنامه‌های این وزارت بمنظور ارتقای هر چه بیشتر این صنعت و بهبود کیفیت خدمات آن به جامعه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار