نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، امروز در دیدار مردم استان با ریاست جمهوری در مصلای امام خمینی رحمه الله علیه شهرکرد گفت: مردم انتظار دارند کم برخورداری این استان به زودی جبران شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۱۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، گفت: آقای رئیسی عذر مدیران ضعیف و ناکارآمد که در تراز دولت شما نیستند را بخواهید.

امام جمعه شهرکرد افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری علی‌رغم مشکلات، نارسایی‌های اقتصادی، کم‌لطفی بعضی از دستگاه‌های اداری و مفاسدی که در گوشه و کنار شاهد هستند، همچنان چشم امید به تلاش‌های شبانه‌روزی شما دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی و تعادل در خرج و دخل مردم انتظار مردم از شما است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ادامه داد: حضرت آقای رئیسی این مردم علی‌رغم مشکلاتی که دارند و رنج‌هایی که از نارسایی‌های اقتصادی و کم‌لطفی بعضی از دستگاه‌های اداری مشاهده می‌کنند و مفاسدی که گوشه و کنار گاهی شاهد هستند، همچنان چشم امید به تلاش‌های شبانه‌روزی شما دارند و انتظار دارند در سطح ملی و استانی مدیران قوی و کارآمد تقویت شوند و مدیران ضعیف و ناکارآمد که در تراز دولت شما نیستند عذرشان خواسته شود و از فرصت‌های باقی‌مانده بیشتر استفاده‌شده و همه چیز یکپارچه در مسیر اهداف حضرتعالی متحرک باشند.

امام جمعه شهرکرد، گفت: مردم انتظار دارند جدیت بیشتر نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و تعادل در خرج و دخل جامعه را شاهد باشند و در سُفره و زندگی خود آن را مشاهده کنند. انتظار دارند کم برخورداری این استان به زودی جبران شود و سَفره‌های پر خیر و برکت حضرتعالی رافع این مهم باشد که ان‌شاءالله خواهد بود. راجع به دیگر انتظارات مردم و راجع به مسئله آب در شورای اداری مطالبی را عرض خواهم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار