مسئول روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) گفت: یکی از راهبردهای اصلی بسیج، مردم محوری به جای مسئول محوری است، زیرا اعتقاد دارد در خیلی از مسائل مردم با همان روحیه بسیجی بهتر می توانند موضوعات و مشکلات را با اتحاد و همبستگی حل نمایند.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۱۸
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

مردم محوری اصلی‌ترین راهبرد، بسیج است/رسانه، حربه اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی+عکس و فیلمبه گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار غلامرضا ترابی در کارگاه توانمندسازی و مهارت افزایی خبرنگاران و دبیران انتشار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی که همزمان با رزمایش عضوگیری کانال های این خبرگزاری در سالن جلسات سردار شهید نور علی شوشتری ستاد نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: خبرگزاری بسیج در راستای اهداف نظام برای مقابله با دشمن پیگیر مسائل روز جامعه است.

وی وجه بسیج را در جامعه درخشان اعلام کرد و افزود: افرادی که به عنوان خبرنگار در بسیج خدمت می کنند باید نگاه اعتقادی و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.

مسئول روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: بسیج متعلق به یک فرد، گروه و جریان نیست و باید در ابعاد همگانی به نفع نظام گام بردارد برای بسیج، اصل نظام است و فرد و گروه یا جناحی مورد نظر نيست.

سخنگوی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه دشمن از هر مطلب و عنوانی برای ضربه زدن به اسلام و ایران استفاده می کند، مطرح کرد: از آنجا که بسیج بازوی توانمند رهبری است بسیجیان باید برای خدمت به مردم در راستای اهداف نظام از یگدیگر سبقت بگیرند.

ترابی تصریح کرد: بسیج نیروی مردمی است و چند دهه با همین شعار برای حفظ نظام فعالیت می کند.

وی یکی از سیاست های بسیج را حرکت به سمت مردم محوری اعلام کرد و توضیح داد: بسیج به جای مسول محوری به سمت مردم محوری فعالیت دارد زیرا اعتقاد دارد در خیلی از مسائل مردم بهتر می توانند موضوعات و مشکلات را اطلاع رسانی کنند.

وی بیان کرد: سیاست های بسیج زیرمجموعه سیاست های نظام است و با همین رویکرد برای حفظ سیاست های دولت گام بر می دارد.

ترابی نظارت، آموزش و اطلاع رسانی به موقع را سه کارکرد اصلی رسانه دانست و خاطرنشان کرد: علاوه براین وحدت آفرینی و امیدآفرینی نیز دو اصل مهم در رسانه بشمار می رود که در انسجام نظام تاثیرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها