خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه از برپایی کارگاه سبک زندگی اسلامی با محوریت خانواده مقاوم ویژه خواهران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۹۱
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه سبک زندگی اسلامی با محوریت خانواده مقاوم به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری فرمانده پایگاه این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات این برنامه اظهار کرد: سومین کارگاه خانواده مقاوم با موضوع احکام اقتصادی با حضور کاشیان از بانوان کارشناس در این حوزه، در حلقه صالحین شهید یحیی داودی با حضور جمعی از متربیان پایگاه برگزار شد.

او با اشاره به برپایی مداوم حلقات صالحین در رده های مختلف سنی در پایگاه افزود: حلقه صالحین شهید یحیی داودی و حلقه شهید قربانعلی حافظی پایگاه در این هفته نیز طبق برنامه تربیتی برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ادامه داد: دوره ختم ۱۵۰۰۰ صلوات به نیابت شهدای غزه، پیروزی فلسطین و نابودی اسرائیل به همت بسیجیان خادم الشهدا در گلزار شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد.

گفتنی است در آستانه هفته بسیج جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی در هفته بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) این روستا همراه با مسابقات ورزشی برپا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار