خبرهای داغ:
دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در مجموعه کارخانجات پاکشوما برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۰۵
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در حاشیه دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات استان قم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه پاکشوما گفت: امسال با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری آن را «مهار تورم و رشد تولید» نامیدند، بیش از ۲۵۰۰ کارگر در این کارخانه مشغول بکار هستند که این مجموعه محصولات مختلف لوازم خانگی با بکارگیری استانداردهای روز دنیا تولید می‌کند. علاوه بر این مجموعه، نمایندگی‌ها و دفاتر این شرکت در تهران و شهرهای دیگر نیز وجود دارد که توانسته است تولیدات خوبی را عرضه کند.

دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری قم برگزار شد

سردار موحد افزود: یکی از اهداف دیگر ما در بازدید از این کارخانجات بهمراه اقشار مختلف بسیج آشنایی با پیشرفت‌های صنعتی و علمی کشور در این چهار دهه انقلاب در قالب اردوهای راهیان پیشرفت است.

در ادامه حمیدرضا تقی‌زاده جانشین سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور اظهار کرد: طی جلسه‌ای با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات قم، مسائل و مشکلات کارگران، احصاء نظام مسائل کارگران و مباحث توانمندسازی مدیران در حوزه کارگری و کارخانجات مورد بررسی قرار گرفت که ان‌شاء‌الله با پیگیری‌های لازم این مشکلات رفع و رجوع خواهد شد.

دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری قم برگزار شد

تقی‌زاده از فعال شدن گروه‌های جهادی در حوزهای‌ کارخانجات خبر داد و بیان کرد: در حوزه‌های کارخانجات، گروه کارآمدان بمنظور عارضه یابی، رفع موانع تولید و همچنین گروه دستار در خصوص فرهنگ کار و تولید تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در ادامه این مسیر، سفیران تولید و نمایندگان حوزه‌های کارگری و کارخانجات ضمن حضور در مساجد و محلات، روایتگری‌هایی از تولید خواهند داشت.

جانشین سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور اذعان داشت: اردوی راهیان پیشرفت بنابر پیشرفتی که در حوزه‌های صنعتی و هوافضا داشتیم، ویژه کارگران و کارفرمایان در حال برگزاریست تا بیشتر با پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا بشوند و همچنین یکی دیگر از برنامه‌های ما در ماه‌های آینده اعزام کارگران و کارفرمایان به اردوی راهیان نور خواهدبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار