خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید علی حسینی گفت : مطمئمن باشید یکی از راهکارهای مقابله با جنگ شناختی و فرهنگی دشمن انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد به نسل نوجوان و جوان است.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۳۳
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

لحظه ای نام شهداء ، یاد شهداء و راه شهداء را از نظرمان کنار نگذاریم/ دختران ما سفیر و روایتگر منزلت شهداء باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ،سرهنگ پاسدار سید علی حسینی فرمانده سپاه گنبد در آیین استقبال ۱۴۶نفر دانش آموزان دختر به سفر راهیان نور گفت:ما موظفیم نام شهداء ، یاد شهداء و راه شهداء را لحظه ای از نظرمان کنار نگذاریم تا بتوانیم در کوران شبهات و فتنه ها سالم بمانیم.

وی افزود: امروز امنیت ، آرامش و آزادی خود را مدیون شهدای عزیزمان هستیم. این عزت بین المللی جمهوری اسلامی حاصل خون شهداست.

فرمانده سپاه گنبد تصریح کرد : از دختران خوبم تقاضامندم فضای نورانی یادمان های شلمچه ، دهلاویه ، فکه و ... را قدر بدانید تا در برگشت به عنوان سفیر شهداء روایت گری داشته باشید.

سیدعلی حسینی باتوجه به فتنه اخیر دشمنان عنوان کرد :مطمئمن باشید یکی از راهکارهای مقابله با جنگ شناختی و فرهنگی دشمن انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد به نسل نوجوان و جوان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : امروز نوک پیکان هجمه در اتاق فکر و اندیشکده های دشمنان اسلام به سمت زنان و دختران ماست و وظیفه مسئولین ما دراول، اقدام پیشگیرانه از این آسیب ها است.

صبح امروز در مرحله دانش آموزی ۱۴۶ نفر به استعداد سه دستگاه اتوبوس به یادمانهای شهدای مناطق عملیاتی جنوب کشور درقالب سفر راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار