خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

کارهای خدماتی خوبی در قالب دومین کنگره شهدای استان همدان صورت گرفت

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در راستای کنگره شهدا، یادواره‌های خوبی برگزار کردیم که تعدادی از آنها برای اولین بار بود و کارهای خدماتی خوبی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۱۲
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم تجلیل از خادمین دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: شهدا عنایت کردند و توانستیم دومین کنگره را همدان با قوت اجرا کنیم و از این باب خداوند را شاکر هستیم.

وی بیان کرد: بسیاری از کار‌های مهمی که در این کنگره انجام شد توسط پاسداران سپاه و به خصوص پاسداران تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان صورت گرفت.

دبیر کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: ما در این کنگره ۲ هزار برنامه داشتیم و برای اجرای این برنامه‌ها در تهران و همدان جلسات متعددی داشتیم و ساعت‌ها بر روی تک تک آن‌ها بحث کردیم تا برنامه‌های خوب و تاثیرگذاری را بتوانیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌ها، دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و قرار بود در این دیدار نمایشگاهی برگزار کنیم، و از آنجایی که ایشان بسیار نگاه هنری و فرهنگی دارند، سعی کردیم در این نمایشگاه کار‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و آثار شهدایی خوبی به ایشان تقدیم کنیم و با تلاش شبانه روزی سربازان امام زمان (عج) نتیجه رضایت بخشی را هم از این کار گرفتیم.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: در راستای کنگره یادواره‌های خوبی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، شهدای خلبان، اصناف، کارگران و... برگزار کردیم که تعدادی از آن‌ها برای اولین بار بود، همچنین کار‌های خدماتی خوبی صورت گرفت که از جمله آن‌ها اهدای ۳ هزار جهیزیه به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان در روز‌های پایانی کنگره به نوعروسان نیازمند بود.

وی افزود: اجرای فصل شیدایی در ۱۵ شب با حضور هزاران نفر از هم استانی‌ها، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس که با ۳۷ هزار کتاب و با حضور ۱۱۰ ناشر از سراسر کشور برگزار شد از دیگر برنامه‌های مهم این کنگره بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار