خبرهای داغ:
امیری در گفتگو با بسیج:

زنان سربازان خط مقدم انقلاب در جنگ ترکیبی هستند

همدان-بانوی موفق همدانی با بیان اینکه زنان سربازان خط مقدم انقلاب هستند، گفت: امروز که در جنگ ترکیبی واقع شدیم زنان در خط مقدم می‌جنگند و مردان آن‌ها را پشتیبانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۶۸
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

محبوبه امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه زنان سربازان خط مقدم انقلاب هستند، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مردان ما در خط مقدم حضور داشتند و نقش‌آفرینی کردند و زنان در پشت جبهه‌ها خدمت می‌کردند و امروز که در جنگ ترکیبی واقع شدیم زنان در خط مقدم می‌جنگند و مردان آن‌ها را پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز خانواده مورد هدف دشمن قرار گرفته است، گفت: بانوان با فرزندآوری، حجاب، تربیت درست و ... می‌توانند سربازان خط مقدم باشند.

این بانوی موفق همدانی تأکید کرد: به لطف خدا زنان ایرانی بسیار در جنگ نرم موفق عمل کردند چراکه اگر موفق نمی‌شدند دشمن به سراغ پروژه‌های بعدی مانند مسموم کردن دانش‌آموزان نمی‌رفتند.

وی با بیان اینکه دشمن متوجه شد که نمی‌تواند با ایران قوی مقابله کند و به سمت مردم فلسطین رفت و ضعیف‌کشی می‌کند، افزود: مردم فلسطین هم با اتکا به قدرت جوانان و پشتیبانی شیرزنانش پیروز خواهد شد.

امیری با بیان اینکه زنان فلسطینی هم اگر از ایران الگو بگیرند و پشتیبان مردان خود باشند حتماً پیروز خواهند شد، یادآور شد: در جنگ‌ها ابتدا زنان با گذشتن از دلبستگی به فرزندان و همسران خود جهاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در روستای علی آباد با حضور جمعی از بانوان صندوق قرض‌الحسنه راه‌اندازی کردیم که ماهانه مبلغ جمع شده به افراد نیازمند با اولویت تهیه جهیزیه، خرید مسکن و یا بیماران وام داده می‌شود، ادامه داد: وام خود اشتغالی برای خرید چرخ خیاطی و چرخ رشته بُری اعطا می‌شود که برای چندین نفر اشتغالزایی می‌شود.

این بانوی موفق با اشاره به اینکه در دوران شیوع کرونا در ۲۸ مرحله از بسته معیشتی تا ۱۸۰ بسته تهیه و توزیع کرده‌ایم، ابراز کرد: در روستای علی آباد ۲۵۰ نفر عضو گروه «سلام فرمانده» شده‌اند و در تلاش هستیم تعداد آن‌ها به ۳۱۳ نفر برسد.

وی با بیان اینکه مهد قرآنی روستای علی آباد برترین مهد استان شناخته شده است، تاکید کرد: چند نفر از دانش آموزان این روستا در رشته هاکی کاپ قهرمانی دریافت کرده‌اند.

گفتگو از : راضیه حاجیلویی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار