خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

عظمت امروز جبهه مقاومت از خون شهدا است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: عظمت امروز جبهه مقاومت از خون شهدا است و هر چه شهدای  بیشتری در این مسیر تقدیم شود بر عظمت این جبهه می‌افزاید.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۰۹
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در مراسم نکوداشت عوامل دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: شهدا دو  ویژگی بارز دارند و زنده هستند و بر اعمال ما شاهد و  ناظر هستند که این اولین ویژگی آنها است.

وی با بیان اینکه یکی از ناظرین بر اعمال انسان‌ها شهدا هستند، افزود: برای اینکه شرمنده شهدا نشویم، باید بر اعمال و رفتار خود دقت بیشتری داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهدا هم حی هستند و هم محیی، اضافه کرد: دومین ویژگی شهدا این است که خون آنها احیاگر است و آنها با خونشان بشریت را احیاء خواهند کرد.

وی عنوان کرد: خون شهید زندگی بخش و موجب عظمت و اقتدار است و هرچه خون شهید در جامعه سریان و  شریان داشته باشد قدرت نظام افزایش پیدا می‌کند.

نجاری اظهار کرد: عظمت امروز جبهه مقاومت از خون شهدا است و هر چه شهدای  بیشتری در این مسیر تقدیم شود بر عظمت این جبهه می‌افزاید.

وی ادامه داد: دشمنان نادان، جاهل و ناآگاه هستند و تاثیر خون شهید را نمی‌دانند و تصور می‌کنند با کشتار وحشیانه پیروز خواهند شد غافل از اینکه هر جا خون شهید جاری  شد قدرت جبهه‌های مقاومت بیشتر خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه  و فلسطین افزود: جنایات استکبار و رژیم صهیونسیتی در غزه قلب انسان را به درد می‌آورد اما به لطف خدا خون شهدای غزه آنها را پیروز خواهد کرد.

وی ابراز کرد: دشمن فکر می‌کند با کارهای پلید و کشتار بی‌رحمانه در غزه می‌تواند این شجره طیبه را بخشکاند اما نمی‌داند با خون هر شهید این شجره تنومندتر می‌شود و دشمن به این موضوع آگاه نیست چرا که با فرهنگ و مکتب شهدا ناآشنا است.

نجاری تصریح کرد: دشمنان جاهل بدانند که خون شهدای غزه موجب تقویت جبهه مقاومت خواهد شد و احیاگر و تقویت کننده است و توان دشمنان را تضعیف خواهد کرد و نتیجه نهایی، منکوب شدن دشمنان را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات