خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت را بیانگر قدرت اسلام دانست و گفت: رمز پیروزی دولت مقاومت مردمی در سوریه و عراق فقط مقاومت و مبارزه با استکبار است و این را برکات بسیج و خون شهدای ایران است.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۶۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲

پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بیانگر قدرت اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجيدی در جمع نمازگزاران مسجد قبا و بسیجیان پایگاه ثقلین همدان ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: یکی از مهمترین‌ برنامه‌های امسال اعتلای بسیج بر اساس فرمان رئیس سازمان بسیج است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج افزود: یکی از این برنامه‌ها افتتاح گشت‌های بسیجی محله محور در راستای تحقق امنیت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه مردم محور و قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز از دیگر فعالیت‌ها است.

وی به فعالیت‌های بسیجیان در قالب اردوهای جهادی و در راستای محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: استان همدان توانسته با کمک گروه‌های جهادی افتتاحیه خانه‌هایی را در مناطق محروم استان داشته باشد که در این ایام به بهره‌برداری رسید.

سردار مجیدی از سازماندهی گروه‌های جهادی و به کارگیری آنان در زلزله اخیر خبر داد و افزود: آغاز طرح کرامت در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر نیز از دیگر اقدامات اجرایی است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص مواد مخدر و لازمه پیشگیری از آن تصریح کرد: بسیج استان همدان جز دو استانی است که در این طرح وارد شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص جبهه مقاوت ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی ابراز داشت: یکی از مواردی که جبهه مقاومت را به پیروزی رساند یاری و کمک شما مردم است که استان همدان مبلغ ۳ میلیارد تومان وجه نقد به این جبهه کمک کرده است.

وی پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت را بیانگر قدرت اسلام دانست و گفت: به لطف خداوند ده‌ها نیرو همانند جبهه مقاومت و حزب الله داریم.

سردار مجیدی با اشاره به شیطنت‌های استکبار جهانی و رژیم آل سعود عنوان کرد: رمز پیروزی دولت مقاومت مردمی در سوریه و عراق فقط مقاومت و مبارزه با استکبار است و این را برکات بسیج و خون شهدای ایران است.

وی جنگ‌های نیابتی و استفاده از گروهک‌های تروریستی را از بازی‌های استکبار جهانی دانست و یادآور شد: آنان چندین طرح را برنامه ریزی کردند که با یک سخنرانی و رهنمود مقام معظم رهبری از هم پاشیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات