امام‌جمعه چرداول گفت: محافل قرآنی باعث ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین تأثیر بسیار عمیقی در روح و روان انسان خصوصاً نوجوانان و جوانان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۶۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدجواد قنبر بیگی  گفت: محافل قرآنی باعث ترویج سبک زندگی اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین تأثیر بسیار عمیقی در روح و روان انسان خصوصاً نوجوانان و جوانانی که قلبشان به گناه آلوده نشده است می‌شود و می‌تواند سد محکمی در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی باشد.

 

کارشناس مسائل مذهبی در ادامه بیان داشتند: در ایام دهه فجر امسال به مدت دو روز قاری بین‌المللی «حاج مهدی ساعد» مهمان مردم شهرستان چرداول بودند که در این مدت با حضور در مساجد، مدارس اجرای برنامه‌های محافل قرآنی؛ شبی با قرآن، کرسی تلاوت، صبحی با قرآن که با استقبال مردم قرآن دوست این شهرستان روبرو شد، برگزار گردید. 

 

وی در ادامه گفت: حضور قاریان بین‌المللی و برگزاری محافل قرآنی از تأثیرگذارترین برنامه‌ها، در ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ قرآنی است. 

 

مدرس دانشگاه تصریح کرد: قرآن به‌عنوان بهترین هدایت‌کننده بزرگ‌ترین نسخه نجات‌دهنده بشریت از فتنه‌ها و حیات‌بخش در همه‌ی زمان‌ها و خصوصاً در این عصر از زمان نیاز جامعه بشریت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار