عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران مطرح کرد؛

ضرورت توجه مسئولان به نیازهای واقعی جامعه

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران گفت: نیازمند تغییر اولویت‌های ملی هستیم تا مسائل اصلی جامعه به اولویت‌های ملی تبدیل شود و مسئولان به نیازهای واقعی جامعه توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۸۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمجید حسینی شامگاه دوشنبه در نشست نقش دانشجو در تحقق عدالت اجتماعی که در دانشگاه ایلام باهمت جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: نیازمند تغییر اولویت‌های ملی هستیم تا مسائل اصلی جامعه به اولویت‌های ملی تبدیل شود و مسئولان به نیازهای واقعی جامعه توجه داشته باشند.

 

 وی با بیان اینکه تورم یک جامعه را دزد و بی‌اخلاق می‌کند، تصریح کرد: دلیل اصلی اکثر مهاجرت‌ها این است که در کشور احساس ناامنی تولید شده است.

 

 عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با اشاره به مافیای مسکن، پزشکی و آموزش کشور، گفت: متأسفانه وزیران راه و شهرسازی ما به‌جای پایین آوردن اجاره بهایی که ۱۲۰ درصد افزایش‌یافته به فکر ساختن مسکن‌هایی هستند که خریدن آن برای اقشار جامعه محال است و بیشتر به فکر موجران هستند تا مستأجران.

 

 حسینی با بیان اینکه کشور با دلالی اداره می‌شود و قواعد به نفع دلالان است، تصریح کرد: سؤال من اینجاست که مثلاً اگر سلطان سکه دستگیر شد، چرا سکه همچنان گران شد و گران ماند؟

 

 وی نشست خاک، کمبود آب، تراکم‌فروشی و مشکلاتی ازاین‌قبیل را مسائل مهم جامعه دانست و ادامه داد: متأسفانه امروز منابع عمومی در حال غارت‌شدن است.

 

 حسینی تأکید کرد: اولویت اول جامعه ما امروز نجات جامعه از شرایط تبعیض‌آمیز است و رسالت دانشجو این است که از اولویت‌های جامعه دفاع کند و صدای آدم‌های مظلوم باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار