مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: بایستی فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه نشر دهیم
کد خبر: ۹۵۸۴۲۴۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجه الاسلام علی اشرف علیمحمدی ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در گردهمایی شهید سروری راد ۲ که با حضور فعالان فرهنگی بسیج در شهر ایلام برگزار شد، گفت: بایستی با قرآن انس داشته باشیم و فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه نشر دهیم و فرهنگ قرآنی به ما می آموزد که فعالیت جهادی انجام دهیم و به مردم در زمینه هایی که نیاز دارند خدمت کنیم.

 

 حجه الاسلام علیمحمدی با اشاره به تحولات غزه گفت: حماس درحال مبارزه هست ولی برخی از کشورهای مسلمان در حال معامله با اسراییل هستند و این بخاطر مهجور بودن قرآن و آموزه های اسلامی است.

 

وی ادامه داد: امروز ما به لطف دستان توانمند جوانانمان توانسته ایم که به خودباوری برسیم و خودکفا باشیم ، نیروی دریایی ما در اقیانوس ها عمق راهبردی دارد و در آسمان پهبادهای ما برتری هوایی دارند و همه این دستاوردها بخاطر فرهنگ خودکفایی در بخش نظامی ما است و شهید طهرانی ها در گسترش این فرهنگ تلاش کرده اند و نگاه و فرهنگ جهادی بایستی به سایر عرصه های کشور تعمیم داده شود.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام افزود : در زمان طاغوت هویت ما را از بین برده بودند و فرهنگ غربی را در ایران تبلیغ می کردند و مستشاران آمریکایی همه مسایل راهبردی ما را تحت کنترل خود داشتند و ما اجازه نداشتیم که کوچکترین دخالتی در صنایع داشته باشیم اما امروز ما با آمریکا و ابرقدرت های بزرگ دنیا دست و پنجه نرم می کنیم و شرق نیز با ما همراه شده است.

 

علی اشرف علیمحمدی در پایان گفت: آینده دنیا ازآن نظام مقدس جمهوری اسلامی است بشرطی که با قرآن انس داشته باشیم و فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه نشر دهیم و فرهنگ قرآنی به ما می آموزد که باید تمامی سطوح به خصوص محلات و پایگاه‌ها فعالیت جهادی انجام دهیم و به مردم در زمینه هایی که نیاز دارند خدمت کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار