همزمان با ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) اختتامیه فراگیرترین مسابقه قرآنی جهان با عنوان «چلچراغ آیه ها» در دهلران برگزار شد
کد خبر: ۹۵۴۴۹۶۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  ۳۶۰ نفر در مسابقات قرآنی چلچراغ آیه‌ها شرکت کردند.

 

سرهنگ پاسدار علی مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: اختتامیه فراگیرترین مسابقات قرآنی جهان درمرحله مقدماتی همزمان با سراسر کشور در ایام سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) تحت عنوان« چلچراغ آیه ها» در مسجد جامع دهلران برگزار شد.

 

وی افزود؛مسابقات در رشته های مختلف قرآنی و در سنین مختلف و حتی برای نونهالان و به تفکیک برای برادران و خواهران پیش بینی و برگزار شدودرمرحله مقدماتی، مسابقات ابتدا بصورت حوزه ای و سپس ناحیه ای برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت؛تعداد ۳۶۰ نفر ثبت نام کننده در سطح شهرستان داشتیم در این مراسم به تعداد ۳۰ نفر از برگزیدکان مرحله حوزه ای و ناحیه ای لوح سپاس و جوایز اهدا شد.

 

وی در پایان با تقدیر ازحضور مسولین و مدیران شهرستان دهلران و اقشار مختلف بسیج در این اجتماع بزرگ گفت: در این مراسم شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن هتک حرمت و قرآن سوزی به دست پلید قرآن ستیزان، با به دست گرفتن قرآن این کتاب انسان ساز، بر تمسک به قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی و بیزاری از دشمنان قرآن تاکید کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار