خبرهای داغ:
نشست مجمع عالی بسیج شهرستان زرین دشت عصر شنبه با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس و جمعی از بسیجیان اقشار تخصصی و مجمع عالی بسیجیان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری زرین دشت تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۱۰
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست مجمع عالی بسیج شهرستان زرین دشت با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس و جمعی از بسیجیان اقشار تخصصی و مجمع عالی بسیجیان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری زرین دشت تشکیل شد.

سرهنگ هاشم جمالی جانشین سپاه فجر استان فارس در این مجمع، دو مؤلفه مهم قدرت جمهوری اسلامی را پشتوانه مردمی و رهبری بی نظیر امامین انقلاب عنوان کرد و گفت: تفکر امام راحل به همه دنیا ثابت کرد که آمریکا در مواجهه با انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سرهنگ جمالی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: خوی گرگ صفتی آمریکا و اسرائیل در غزه مشهود است و مردم مظلوم غزه با مقاومت بی نظیرشان که در محاصره مطلق جنگ تن با تانک هستند، صهیونیست‌ها را به خفت کشیده‌اند، به طوری که اسرائیلی‌ها حاضرند همه مردم را قتل‌عام کنند تا این ننگ را از پیشانی خود پاک کنند اما شک نکنید که خون مردم بی گناه غزه دامن دنیای استکبار را خواهد گرفت و با این جنایات عمر رژیم صهیونیستی رو به اتمام است.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی، مردم و عصاره آن بسیج است که باعث شده تا تفکر بسیج و بقای این نظام تداوم داشته باشد؛ بسیج را حافظ ارزش‌ها و پاسدار انقلاب خواند و اظهار داشت: مجمع عالی بسیج نقطه عطفی برای حل مسائل و مشکلات مناطق محروم است که باید موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند زیرا انقلاب متعلق به کوخ‌نشینان است و باید برای رسیدگی به این ولی نعمتان تلاشی دو چندان داشت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در ادامه گریزی هم به آسیب‌های فضای مجازی زد و گفت: جنگ فرهنگی دشمن در فضای رسانه باعث شده تا مرزها از بین برود و زمینه ساز خیلی از مسائل و چالش‌های فرهنگی شود.

وی در ادامه با تاکید به آسیب‌های موجود در شهرستان زرین دشت، خواستار هم افزایی جدی برای مقابله با پدیده اعتیاد، خودکشی و طلاق شد و افزود: در همین راستا همه باید با کمک به آموزش و پرورش شهرستان برای مقابله با این آسیب‌ها از مدارس شروع کنند.

سرهنگ جمالی عنوان کرد: هر حرکتی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد تا آن جامعه از حملات مختلف در امان باشد. و همه کارها باید با پیوست آموزش و پرورش انجام شود تا بتوانیم دانش‌آموزانمان را در جنگ نرم دشمن از بلایا حفظ کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در خاتمه متذکر شد: امروز رسالت اصلی همه ما حمایت از تمامی عرصه‌ها برای دفاع از کیان خانواده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار