به همت تربیت‌بدنی بسیج فریمان یک دوره مسابقه فوتسال جام طوفان الاقصی با حضور چند تیم از شهرهای خراسان رضوی در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۴۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، یک دوره مسابقات فوتسال جام طوفان الاقصی بین ۶ تیم از شهرستان‌های مشهد، تربت‌جام، تایباد، فریمان، فرهادگرد و قلندرآباد با حضور ۱۱ باشگاه استعدادیابی، به مدت سه روز در شهر فریمان برگزار شد.

 سرهنگ دوم پاسدار مرتضی نظری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: در این دوره از مسابقات تیم های حکمت مشهد، مقاومت فریمان، آریا اسپرت تایباد، ملی‌پوشان تایباد، میثاق تایباد، پیشگامان فریمان، امیدهای فرهادگرد، خادمیاران قلندرآباد، شهید هاشمی فریمان، آرتا فریمان و منتظران تایباد در دو گروه چهارتیمی (نوباوگان) و دو گروه سه تیمی (نونهالان و نوجوانان) با هم رقابت کردند.

 وی افزود: در پایان این مسابقات در رده نوباوگان، حکمت مشهد، منتظران تایباد و میثاق تایباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 نظری بیان کرد: همچنین در رده سنی نونهالان، آلیانس فریمان، میثاق تایباد و مقاومت فریمان و در رده نوجوانان، مقاومت فریمان، حکمت مشهد و امیدهای فرهادگرد به ترتیب اول تا سوم شدند که در پایان از تیم های برنده، با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها