خبرهای داغ:
رزمایش پدافند غیرعامل گردان‌ بیت المقدس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) ضمن محک زدن تجهیزات و آمادگی نیروهای بسیج، کمک‌رسان، نهادها و سازمان‌ها در منطقه سیلوی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۴۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

رزمایش پدافند غیرعامل گردان‌ بیت المقدس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قم برگزار شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رزمایش پدافند غیرعامل گردان‌ بیت المقدس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان بمنظور محک زدن سطح آمادگی نیروهای نظامی، نهادها و ارگان‌ها و به‌روز بودن تجهیزات در زمان وقوع اتفاق‌های غیر مترقبه جدی و بحرانی برگزار شد. 

سرهنگ رضا اکبری مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم در حاشیه این رزمایش گفت: این رزمایش با هدف ارتقا آمادگی نیروهای بسیجی گردان گردان بیت المقدس، نیروهای امدادی، نهادها و سازمان‌ها در ماموریت‌های «کوی و برزن» و دفاع از مقرهای مهم و استراتژیک در منطقه سیلوی گندم قم برگزار شد تا در زمان وقوع اتفاق‌های غیر مترقبه و بحرانی، آمادگی لازم را برای اجرای ماموریت‌ها داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم اظهار داشت: سناریو این رزمایش بر این اساس بود که نیروهای معاند و اغتشاش‌گرانی که برای بمب‌گذاری و آلوده نمودن گندم‌ها وارد منطقه سیلوی قم شده ‌بودند، نیروهای حراستی وارد عمل شدند و این منطقه را با همکاری فراجا و گردان بیت المقدس کارگری سپاه قم پاکسازی کردند و پس از آن نیروهای اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر برای بحث امدادرسانی وارد عمل شدند.

اکبری تصریح کرد: در این رزمایش ضمن خنثی‌سازی بمب‌ها از ربات‌های مخصوص تست بمب سپاه استفاده شد تا آمادگی و به روز بودن تجهیزات نظامی در زمان رویدادهای جدی و بحرانی محک زده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار