خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی مایه عزت ملت انقلابی است، ابراز کرد: امروز تمام دنیا، انقلاب اسلامی را با نگاه عزت و شرف نگاه می‌کنند، چرا که در مقابل دشمن مقاومت کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۸۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آمنه رضایی کارشناس سیاسی در هیئت عاشقان ولایت حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) و ریحانه النبی(س) با بیان اینکه آمریکای واقعی، آمریکایی است که شکنجه گران ساواک را در تل آویو، لندن و واشنگتون آموزش می‌داد، گفت: ۷۰هزار مستشار آمریکایی و انگلیسی قبل از انقلاب اسلامی در ایران وجود داشتند که مردم ایران را شکنجه می‌دادند و هر چه می‌خواستند انجام می‌دادند.

رضایی با بیان اینکه آمریکایی‌ها، ساواک را آموزش می‌دادند تا چگونه زندانیان را شکنجه بدهند، اظهار کرد: علاوه بر اقشار مختلف مردم، ۳۰۰ دانشجو در زندان‌های ساواک به سر می‌بردند.

وی ضمن بیان خاطراتی از مریضه حدیدچی (طاهره دباغ) افزود: اگر مرحوم حدیدچی الان بود، به شما می‌گفت که مدعیان امروز آزادی در زندان‌های ساواک چگونه (زن، زندگی و آزادی) را به او چشاندند.


این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه کل منابع غارت شده ایران در ۲۰۰ سال گذشته توسط آمریکا و انگلیس، می‌توانست ده‌ها کشور فقیر را آباد کند، تصریح کرد: از سال ۱۳۲۰ و جنگ جهانی، حساس‌ترین نقاط کشور ما توسط آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اداره می‌شد و به اشغال آنها در آمده بود و تا سال ۱۴۵۰ و ۱۳۴۰ اوضاع نابسامانی داشتیم.

رضایی روحیه استکبارستیزی حاکم در جامعه را یک دستاورد ملی دانست و خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواهند این روحیه را به طیف خاصی گره بزنند، اما امروز همین روحیه استکبارستیزی، ملت قهرمان ایران را از دیگر ملل جهان متمایز کرده و مایه عزت، شرف و سربلندی ملت ایران شده است.

انتهای پیام/ عاطفه حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار