خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار سید احمد موسوی گفت: هدف از سفر به مناطق عملیاتی این است که یادوری کنیم چه افرادی برای حفظ ایمان و دفاع از کشور و ناموس از همه چیز خود گذشتند
کد خبر: ۹۵۵۲۵۴۱
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

راهیان نور گنجینه‎ای از تجربیات خوب برای نسل جوان/هیچ گاه یک وجب از خاکمان را برای تسلیم ، تقدیم کسی نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرگرد پاسدار سید احمد موسوی مسئول کمیته خادمین شهدای گلستان صبح امروز درمراسم اعزام کاروان راهیان نوردانش ‎آموزان گرگانی که در کانون طه استان گلستان برگزار گردید اظهارکرد: دانش آموزان گرگانی با بدرقه مسئولان استانی و شهرستانی درقالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام می شوند ودراین سفر چهار روزه از یادمان های مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید بعمل می آورند .
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور گنجینه‎ای از تجربیات خوب برای نسل جوان است اظهار داشت:دراردوهای راهیان نور دانش آموزان تجربه‎های معنوی، فرهنگی، مهارتی و تربیتی کسب می‎کنند.
موسوی عنوان کرد: هدف از سفر به مناطق عملیاتی این است که یادوری کنیم چه افرادی برای حفظ ایمان و دفاع از کشور و ناموس از همه چیز خود گذشتند.
این مقام مسئول امنیت و آرامش اکنون مارا مدیون خون شهیدان دانست و تاکید داشت : هدف دیگر از این اردو این است که بدانیم رسیدن به اهداف بلند در یک کشور نیازمند اتحاد و همانگی بین تمام افراد جامعه است و گرنه تفرقه در یک جامعه سبب نابودی یک کشور میشود.
مسئول کمیته خادمین شهدای گلستان در پایان خاطرنشان کرد: رشادت ها و دفاع غرور آفرین هم میهنانمان از کشور ایران سبب افتخار و غرور دو چندان ما میشود و تداعی گر این موضوع است که هیچ گاه حتی یک وجب از خاکمان را برای تسلیم ، تقدیم کسی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار