خبرهای داغ:
نشست تحلیلی مداحان و شاعران آیینی قم با موضوع آخرین تحولات غزه با محوریت اقدامات جبهه مقاومت در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۵۱۸
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا فلاح نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم در نشست تحلیلی مداحان و شاعران آئینی قم، اظهار داشت: این نشست تخصصی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، کانون مداحان استان قم، کانون شاعران آئینی استان قم بنیاد دعبل خزاعی استان قم و بسیج مداحان در راستای کسب آخرین اطلاعات مداحان و شاعران از شرایط و تحولات غزه پس از عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی برگزار شد.

وی بیان داشت: در این نشست تخصصی عظیم ابراهیم پور مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم به ارائه تحلیلی از ریشه پیدایش رژیم صهیونیستی و آخرین تحولات و حوادث در غزه پرداخت و اطلاعات جامعی در این زمینه‌ها به مداحان و شاعران آئینی استان قم ارائه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم بیان داشت: شرایطی که امروز در غزه حاکم است نه تنها موجب آزرده خاطر شدن قلوب مسلمین، بلکه تمامی آزادی خواهان دنیا شده است و برپایی تجمعات گسترده در نقاط مختلف جهان در راستای محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و همدردی با مردم مظلوم غزه بیانگر این واقعیت است.

وی عنوان داشت: مداحان و شاعران آئینی استان قم همانند سایر اقشار، جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌کنند و امیدواریم با اتحاد امت اسلام به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی، آزادی قدس شریف و پیروزی نهایی مردم قهرمان فلسطین باشیم.

فلاح ابراز داشت: شاعران آئینی استان قم در این مدت آثاری را با محوریت حوادث غزه و در دفاع از این مردم مظلوم تولید کردند که برخی از شاعران نیز در این مراسم به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار