کارشناس مسئول دفتر جهاد آبرسانی شرکت آبفای خراسان رضوی گفت: با کمک و مشارکت خیرین آبرسان طرح‌های آبرسانی در ۲۴۰ روستای استان در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۶۴
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

اجرای طرح آبرسانی به ۲۴۰ روستای خراسان رضوی/هزار روستا در وضعیت تنش آبی قراردارند

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل‌آباد، محمدرضا اسماعیلی در سفر به خلیل‌آباد و بازدید از طرح‌های آبرسانی اظهار کرد: خیرین تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۲۱ روستای استان خراسان رضوی را در امر ترمیم شبکه‌ها، تأمین لوله و نیز آبرسانی یاری دادند و در این راستا کمک‌های شایانی را به این حوزه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از تعداد ۲۹۲۰ روستای استان تعداد ۱۰۰۰ روستا در وضعیت تنش آبی قرار دارند، افزود: برای کمک به روستاهای بحرانی در سطح شهرستان‌های استان خراسان رضوی خیرین پای‌کار هستند و بیشترین پروژه‌های خیر ساز در کشور متعلق به خراسان رضوی است.

کارشناس مسئول دفتر جهاد آبرسانی شرکت آبفای استان خراسان رضوی یکی از مشکلات بزرگ استان در حوزه آب و فاضلاب را نبود ذخیره مناسب آب ذکر کرد و ادامه داد: باتوجه‌به افزایش جمعیت و توسعه خدمات شهری یکی از اولویت‌های آبفا ساخت منابع ذخیره آب است که متأسفانه با کمبود اعتبار مواجه هستیم .

اسماعیلی خلیل‌آباد را در زمره شهرستان‌هایی اعلام کرد که به ساخت منبع ذخیره آب نیاز دارد و تا کنون اقدامی برای آن صورت نگرفته و ساخت منابع ذخیره آب برای شهر خلیل‌آباد و کندر ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار