خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در دیدار صمیمانه با کارکنان وظیفه
کد خبر: ۹۵۵۲۳۷۱
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در دیدار صمیمانه با کارکنان وظیفه که ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: ورود کارکنان وظیفه به مجموعه نیروهای مسلح بسیار اهمیت دارد و سربازان مانند سرچشمه یک رودخانه هستند.

 

او افزود: امنیت مانند یک چشمه روان است که باید به رودخانه تزریق شود تا برقرار گردد و در نهایت ستون خیمه امنیت استوار بماند.

 

سردار سرتیپ شاهوار پور بیان کرد: حضور سرباز و نیروهای مسلح برای کشور امری اساسی و مهم است که با ادامه حیات آن کشور مرتبط بوده و اگر نیروی مسلح نباشند، یک کشور مورد تعرض دشمن قرار می‌گیرد.

 

او اظهار داشت: سربازی به عنوان یک شأن، منزلت و جایگاه و نماد اقتدار است که همه مردم به آن تکیه می‌کنند؛حیات و آرامش مردم و چرخه زندگی شان همه وابسته به آن است.

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: سربازی امری لازم است که باید باشد و وجود سربازان نیز موثر است و کسی نباید احساس کند، وجودش برای مملکت اثری ندارد.

 

او گفت: ما نسبت به نسل های قبل از خود مدیونیم، به شهدایی که زیر خروارها خاک خوزستان جان دادند تا امنیت را تحویل ما بدهند و در مواقع ناامنی سینه سپر کردند برای آنکه به جنگ دشمن بروند.

 

سردار سرتیپ شاهوار پور همچنین یادآور شد: کشور ما قدرتمند است و این از طریق تولید قدرت میسر شد که جوانانی مانند سربازان همین جمع آن را به دست آوردند.

 

او می‌گوید: سرباز وقتی به خدمت می‌رود از دوره وابستگی وارد دوره استقلال شده تا هم به عنوان یک جوان سرحال با نشاط به کشور خدمت کند و هم استقلال در زندگی را فرا بگیرد، ضمن آنکه ما نیز به سربازان حرفه‌ای می آموزیم تا در آینده از آن استفاده نماید، بنابراین نباید به هر روی خود را دستکم بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار