خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: نتیجه مقاومت و ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شکل‌گیری محور مقاومت در عالم است کسی فکر می‌کرد می‌توانیم در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل بایستیم.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۷۲
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین کمالی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام استان در مراسم تجلیل از دست اندرکاران نمایشگاه رزمی فرهنگی فتح قله‌ها که در هفته دفاع مقدس برپا شده بود ضمن قدردانی از آن‌ها اظهار داشت: دوران دفاع مقدس مردان مردی با دستان خالی و همت بلند، قدرت پوشالی استکبار را به چالش کشیدند و دفاع مقدس تجربه‌ای گران سنگ پیش روی ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان است.

وی عنوان کرد: بیش از چهار دهه از دوران طلایی دفاع مقدس می‌گذرد و دستاورد‌ها و رهآورد‌های این گنج بزرگ برای جوانان آنطور که باید و شاید گفته نشده است ما نتوانستیم این گنج بزرگ را استخراج کنیم و حلقه بین نسلی باشیم.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با ۵۱ کشور جهان جنگیدیم گرچه در ظاهر فقط عراق بود که بنابر اعلام مراکز نظامی دنیا پنجمین ارتش قوی و مدرن دنیا به حساب می‌آمد و رزمندگان ما توانستند حماسه‌ای بزرگ بیافرینند و نامشان را برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط کنند.

وی، اولین دستاورد دفاع مقدس را مدیریت جهادی برشمرد و افزود: با شروع انقلاب اسلامی تغییر بنیادین در ساختار حکومتی ایران به وجود آمد و نسل قدیم به دلیل عدم همکاری و نداشتن تجربه نتوانستند انقلاب را همراهی کنند و نظام جمهوری اسلامی با نسل جدیدی از جوانان که بر مسند مدیریت نشستند و شکل جدیدی از مدیریت را خلق کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بار‌ها رهبر معظم انقلاب از مدیریت جهادی سخن گفتند هرجا با مدیریت جهادی حرکت کردیم پیروز میدانیم این دستاورد ملت ما در دوران دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند و امروز تجربه طلایی در مدیریت بحران‌هایی که در طول ۴۰ سال برای جمهوری اسلامی ایجاد شد مدیریت جهادی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس بود که توانست ما را در بحران‌ها و بوران حوادث نجات دهد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی کاری در حوزه‌های مختلف در بعد علمی کرده که جبهه خودی و اردوگاه دشمن را به تعجب واداشته است گفت: چطور ملتی با دست خالی شروع کرده و امروز به نقطه اوج رسیده است؟! ما توانستیم این فرهنگ عظیم و گنج بزرگ دفاع مقدس را پیش روی جوانان خودمان قرار دهیم.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه دومین دستاورد دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی بوده است افزود: امروز عزت، آزادی و آرامش ناموس ما در دریای متموج وکشتی که در این دریا حرکت می‌کند را مدیون و مرهون رشادت و ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس هستیم و کسانی که جنگ را دیدند باید بگویند رزمندگان و اسرا در شرایط سختی در مواجهه با دشمن بودند.

وی اظهار داشت: نتیجه مقاومت و ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شکل‌گیری محور مقاومت در عالم است کسی فکر می‌کرد می‌توانیم در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل بایستیم آنان که در جنگ شش روزه با عراق چه بر سر اعراب آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان با بیان اینکه تجربه طلایی دوران دفاع مقدس دستاورد ایستادگی و مقاومت دارد و این تجربه پیش روی فلسطینی‌ها و محور مقاومت است گفت: پیمان شکنان، گرگ صفتان و غده چرکین سرطانی عصر ما اسرائیل جنایتکار است ما گفتمان این قوم را در قرآن کریم داریم در تاریخ می‌گفتند ما یهود نژاد برتر هستیم و فرزندان خداییم، این قوم از کشتن انسان‌های بی‌گناه ابایی ندارند، اعتقادی به دین ندارند و یهودیت را ابزاری برای پیشبرد اهدافشان دارند.

وی عنوان کرد: امروز در حال خشک کردن پیکره اسلام در برابر غده سرطانی اسرائیل هستیم و تجربه ایستادگی و مقاومت جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است در حالی که آمریکا هم پشتیبان اسرائیل است، اما رهبر انقلاب فرمودند "اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند".

حجت الاسلام کمالی با اشاره به اینکه رهبری اخیرا فرمودند "نظر قطعی جمهوری اسلامی نسبت به کشور‌هایی که دنبال عادی سازی روابط با رژیم کودک کش هستند قمار بر سر اسب بازنده است" افزود: رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است و با چالش امنیتی رژیم پست صهیونیستی مواجه است نخست وزیر سابق این رژیم می‌گوید هرگاه ما قدرت بازدارندگی خود را از دست دادیم فروپاشی رقم خورده است و ما شاهدیم در جنگ ۲۲ روزه، جنگ ۳۳ روزه و ۱۱ روزه قدرت بازدارندگی خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه پیروزی و تحقق وعده الهی نزدیک است و تاریخ به سمت ولایت پیش می‌رود نه به سمت محور کفر گفت: نشانه‌های قطعی از پیروزی محور مقاومت نوید می‌دهد در جنگ اخیر که ۱۵ مهرماه بود رژیم صهیونیستی که می‌گفتند ما به لحاظ امنیتی و اطلاعاتی در دنیا بی نظیر هستیم با شلیک ۵هزار موشک از سوی محور مقاومت به اسرائیل ۲هزار نفر کشته، ۳هزار نفر زخمی و هزار نفر اسیر شدند که ۲۰۰ نفر از فرماندهان ارشد نظامی اسراییل هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان خاطرنشان کرد: اتفاق بزرگی افتاده است که بهترین مدل فروپاشی رژیم صهیونیستی همان فروپاشی از درون و فشار از بیرون است که تاکنون یک میلیون نفر خروج داشتند و مهندسی معکوس خروج از درون رژیم اتفاق افتاده و نیز ۱۰ میلیارد دلار هزینه بر آن‌ها وارد شده است.

وی در پایان عنوان کرد: به برکت دستاورد‌های دفاع مقدس در نتیجه ایستادگی ملت ایران و رزمندگان انقلاب در دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی امروز در سراسر عالم پیشرفت‌ها و ثمراتی ملت ایران به دست آوردند.

 



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها