دبیر هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در استان مرکزی از ارسال ۱۱۸۹ اثر به این جشنواره در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۸۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نورالله شعبانی دبیر استانی هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» با اشاره به تمدید زمان این جشنواره فرهنگی و هنری گفت: مهلت ارسال آثار به «جشنواره مردمی مدرسه عشق» تا ۲۰ آبان تمدید شده است و علاقه‌مندان فرصت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: هدف اصلی این دوره از جشنواره مردمی «مدرسه عشق» را روایت اعلام کرد و گفت: مردمی بودن و گستردگی از دیگر اهداف این جشنواره است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب هنر‌های تجسمی، هنر‌های تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، ادبیات، نشر مکتوبات و دیجیتال به این جشنواره ارسال کنند.

دبیر استانی هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» تصریح کرد: تا به امروز استقبال خوبی از سوی هنرمندان و فعالین استان از این جشنواره شده است به طوری که ۱۱۸۹ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

شعبانی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم می‌توانند آثار خود را با محورهای امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی به آدرس madreseheshgh.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار