خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برنامه های متنوع فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی با مشارکت مدارس و دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۸۹
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برنامه های متنوع فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی با مشارکت مدارس و دانش آموزان برگزار شد که از جمله آنها می توان  به دیدار با خانواده شهداء، زیارت قبور مطهر شهداء، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.

همچنین در یک اقدام جالب برخی از مدارس که به نام شهدای شهرستان هستند با حضور دانش آموزان قبور مطهر آن شهید بزرگوار گلباران شد.

  سرهنگ پاسدار روح الله خلیلی فرمانده سپاه ناحیه کوه چنار در این خصوص اظهار داشت: در هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان کوهچنار برنامه های مختلفی با مشارکت آموزش و پرورش برگزار شد که یکی از اهداف این برنامه ها، ترویج فرهنگ هایی ناب و ارزشی بین نسل جوان و نوجوان بود و تلاش شد بویژه این دانش آموزان با شهدای گرانقدر انقلاب و سبک زندگی آنها آشنا شوند. 

وی با اشاره به اینکه برخی از دانش آموزان بر سر قبور مطهر شهیدی که نام مدرسه آنها به نام آن شهید مزین شده است حاضر شده و تجدید میثاق نموده اند افزود: از دیگر برنامه ها نیز می توان به غبار روبی گلزارهای شهداء، دیدار با خانواده های شهداء دانش آموز،  تبیین فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد. 

خلیلی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در بین دانش آموزان گفت: با توجه به هجمه های رسانه ای دشمنان در راستای مسائل فرهنگی و مذهبی،  وظیفه کنونی همه ی دستگاه های فرهنگی است تا دست آوردهای انقلاب اسلامی و فرهنگ های ناب اسلامی را برای نسل جوان و نوجوان بازگو کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار