خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه هر پایگاه فعال بسیج باید به مرکز تولید محتوا در فضای مجازی تبدیل شود، گفت: بسیج طی این سال‌ها به خوبی تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۸۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

معصومه آمره در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به ظرفیت استان قم در تولید محتوای فاخر انقلابی در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: استان قم، ظرفیت میزبانی و برگزاری رویداد دیجیتال بسیج را در سطح ملی دارد و اعضای شبکه مردمی پنجمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج، عناصری خلاق، هوشمند وهنرمند هستند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این رویداد در حوزه سایبری و فضای مجازی ایده‌های بی‌نظیری را پیاده‌سازی کرده‌اند که امیدواریم در سطح ملی هم شاهد درخشش نوجوانان و جوانان عزیز قمی مانند دوره‌های قبل باشیم‌.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: باید از طریق فضای مجازی و سایبری سواد رسانه‌ای شهروندان را ارتقا دهیم تا در بزنگاه‌ها و بحران‌ها، اسیر حاشیه‌سازی‌ها و شایعات جعلی دشمن نشویم و برگزاری چنین رویدادهایی بهترین بستر برای پیوند هوش مصنوعی با هوش جهادی و انقلابی است.

وی هر پایگاه فعال بسیج را مرکز تولید محتوا در فضای مجازی برشمرد و گفت: بسیج به خوبی طی این سال‌ها تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و در این رویداد نیز مشاهده کردیم که بسیج ظرفیت بالایی در شناسایی نخبگان و حمایت از آنان را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار