خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور یکی از محورهای تشویق سربازان را ایجاد مسابقات دانست که در سطح کل نیروهای مسلح پیش بینی شده و در ۱۵ رشته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۰۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در نشست خبری که امروز شنبه ۱۳ آبان ماه به مناسبت برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان نیروهای مسلح گفت: طی دوره خدمت سربازی، سربازان از امنیت شهرها دفاع می کنند و بسیار نیز در نیروهای مسلح تاثیر گذار هستند.

 

او افزود: ما افتخار داریم که هر سال هزاران نیرو در نیروهای مسلح خدمت کرده و در پایان خدمت با مهارت های پیش بینی شده که مورد تاکید فرمانده کل قوا است، آشنا می‌شوند.

 

سردار سرتیپ شاهوار پور ضمن یادآوری این موضوع که رهبر انقلاب همواره نسبت به سربازان توجه ویژه ای دارند، بیان کرد: در ابتدا، سرباز با آموزش های نظامی و سلاح آشنا می‌شود، پس از آن نیز با حرفه ای را می آموزد که او را توانمند سازد.

 

او اظهار داشت: این امکان از طریق اداره کل فنی و حرفه ای فراهم شده و امکانات و دستگاه‌هایی نیز تجهیز شده که افراد در مجموعه ها با رشته های مختلف درآمدزا آشنا شوند.

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: سربازان از این موضوع راضی هستند و از همین رو دوره های مهارت آموزی به شکلی جدی دنبال می‌شوند.

 

او یکی از محورهای تشویق سربازان را ایجاد مسابقات دانست که در سطح کل نیروهای مسلح پیش بینی شده و در ۱۵ رشته برگزار می‌گردد.

 

سردار حسن شاهوار پور رشته های مطرح شده در مسابقات را شامل تعمیرات برق خودرو، در و پنجره ، تیراندازی با سلاح سازمانی، خود امدادی، تعمیر کولرهای پنجره‌ای و اسپیلت، حفاظت فیزیکی، آمادگی جسمانی و غیره عنوان کرد که ابتدا در شهرستان ها، سپس استان و در نهایت کشوری برگزار می‌شود.

 

او همچنین در پایان اذعان داشت: اخیرا استان خوزستان به عنوان استان برتر در حوزه آموزش سربازان مهارت آموز به لحاظ کیفی و کمی شناخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار