مردم نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری همگام با ملت بزرگ ایران به خیابان ها آمدند و با راهپیمایی پرشور خود فریاد مرگ بر استکبار جهانی را در بام ایران طنین انداز کردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۴۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اقشار مختلف مردم، بویژه دانش آموزان و دانشجویان، نوجوانان و جوانان به همراه مسئولین در نقاط مختلف شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری به خیابان ها آمدند و ضمن گرامیداشت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را در بام ایران طنین انداز کردند.

در شهرکرد خیل عظیم جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی 13 آبان مسیر میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها تا چهارراه فردوسی، میدان دانش، چهارراه بوعلی سینا تا مصلی بزرگ امام خمینی(ره) را پیمودند و در اجتماع بزرگ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  حیدر مصلحی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه و وزیر اسبق اطلاعات حضور یافتند.

در این روز مردم استان چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز همدردی با مظلومان فلسطین و غزه، برخورد جوامع بین المللی با رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی را مطالبه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار