خبرهای داغ:
سردار سنایی راد گفت: سیلی بزرگ عملیات طوفان الاقصی نتیجه یک کار دقیق اطلاعاتی عملیاتی توسط رزمندگان جریان مقاومت است که یک شکست تمام عیار نظامی و اطلاعاتی برای اسرائیل به شمار می رود.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۳۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

سرعت فروپاشی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است /

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار رسول سنایی راد ؛ معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان دارالمومنین گرگان گفت : اقدام رزمندگان فلسطینی در غزه را باید واکنشی از جریان مقاومت نسبت به سالها ظلم و ستم رژیم جنایتکار صهیونیستی نسبت به مردم فلسطین دانست.

وی افزود : سیلی بزرگ عملیات طوفان الاقصی نتیجه یک کار دقیق اطلاعاتی عملیاتی توسط رزمندگان جریان مقاومت است که یک شکست تمام عیار نظامی و اطلاعاتی برای اسرائیل به شمار می رود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد : برادر مجاهده مان ابوعبیده ؛ سخنگوی گردان های قسام به صراحت می گوید ما روزی چند بار در غزه میمردیم اما برای اجرای این عملیات تصمیم گرفتیم یک بار دلیرانه و با عزت بمیریم و به دل دشمن بزنیم.

سردار سنایی ضمن اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی بیان داشت : کشتار وحشیانه مردم غیرنظامی ، زنان و کودکان توسط صهیونیست ها ناشی از سردرگمی این سگ هار است و نشان از اوج حیوان صفتی این رژیم کودکش دارد که حتی به بیمارستان ها و مدارس و اردوگاه پناهندگان نیز حمله می کند.

سنایی راد افزود : آنچه امروز در حمله به پایگاه های ارتش تروریستی آمریکا در منطقه توسط گروه های مقاومت طی چند روز رخ داده تا پیش از عملیات طوفان الاقصی بی سابقه بوده است و هر چند ماه یکبار تکرار می شد.

وی ضمن تشریح شرایط جبهه درگیری در نوار غزه گفت : رزمندگان جبهه مقاومت امروز در بالاترین سطح آمادگی برای یک نبرد تمام عیار قرار دارند و در جبهه مقابل تروریست های ارتش اسرائیل در فضای رعب و وحشت قرار گرفته اند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد : نوجوان دانش آموز ما اگر امروز شعار " مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " را سر می دهد و با مردم غزه همدری می کنند از روی احساسات نیست بلکه از روی یک باور ایمانی است.

این مقام مسئول تصریح کرد : ایادی استکبار جهانی می دانند که کوچکترین حماقت آنها گستره جبهه درگیری را افزایش خواهد داد زیرا امروز هزاران رزمنده جبهه مقاومت دست به ماشه ایستاده اند.

سردار سنایی راد در پایان خاطر نشان کرد : روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سالهاست آغاز شده و با عملیات طوفان الاقصی شدت گرفته است که همه اینها را مدیون امامین انقلاب اسلامی به فرماندهی سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار