خبرهای داغ:
سردار سنایی راد گفت: طوفان الاقصی یک کار یکی دو ماهه نبود و حداقل دو سال از طراحی تا اجرا طول کشید و بسیار حساب شده عمل شد و مقاومت تجربه سالها مبارزه را به کار گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۲۱
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

طوفان الاقصی یک شکست چند بعدی برای رژیم صهیونیستی بود/اصل غافلگیری یکی از متغیرهای اساسی در تهاجم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ثنایی راد معاونت سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در جمع کارکنان سپاه نینوا گفت: طوفان الاقصی یک شکست چند بعدی برای رژیم صهیونیستی بود که از مهمترین آنها می توان به شکست امنیتی، شکست نظامی اشاره کرد که ارتش مجهز آنها را غافلگیر کرد.
وی افزود: طوفان الاقصی یک کار یکی دو ماهه نبود و حداقل دو سال از طراحی تا اجرا طول کشید و بسیار حساب شده عمل شد و مقاومت تجربه سالها مبارزه را به کار گرفت.
ثنایی راد اظهار داشت: اصل غافلگیری یکی از متغیرهای اساسی در تهاجم است و یکی از عوامل اصلی این پیروزی همین غافلگیری بود.
معاونت دفتر سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: میانگین سنی ساکنین غزه ۱۸ سال است که از این میان تعداد خاصی گزینش شدند و آموزش دیدند و کسانی که آمادگی مرگ سرخ در این عملیات را داشتند انتخاب شدند.
این مقام مسئول عنوان کرد: در این عملیات صهیونیست نه تنها غافلگیر شدند بلکه یک شوک بزرگ به آنها وارد شد که عملا اجرای هر اقدامی را از آنها گرفت و این شکست خطر موجودیتی را برای آنها رقم زد. امروز آمریکائیها فقط شبیه صهیونیست ها نیستند امروز مدیریت جنگ با آمریکاست و توانستند شتابزدگی صهیونیست ها را مدیریت کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار