خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: همه‌ی افراد در جایگاه فردی خود در قبال مسئله فلسطین مسئول به تبیین و قبل از آن مسئول به آگاهی هستیم.
کد خبر: ۹۵۵۱۳۸۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، رضا بهدانی دبیر تبیین شورای مواضع بسیج دانشجویی استان در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه بابیان اینکه همزمانی این روز‌ها با ۱۳ آبان ماه و حماسه‌ای که به دست دانشجویان مسلمان استکبار ستیز این ملت رقم خورد ایجاب می‌کند تا در مورد جنبش دانشجویی و مسیر آن بیشتر صحبت کنیم اظهار کرد: جنبش دانشجوی مسلمان همواره از ابتدای انقلاب وظیفه سنگینی را در برابر قیام مستضعفان عالم تحت این خیمه مقدس به دوش خود احساس می‌کند.

وی با این عنوان که در اتفاقات سال گذشته همگان شاهد بودند که دانشگاه خط مقدم تهاجم فرهنگی و شروع آشوب‌ها توسط دشمن بود بیان کرد: دانشجویان با همه وجودشان در میدان کلام و منطق و با حضور در صحنه همه نقش‌های دشمنان انقلاب را نقش برآب کردند.

بهدانی در ادامه افزود: مسئولان مرتبط با دانشگاهها، مدیران قضایی، دولتی و نمایندگان مجلس بنا به فرمایش رهبری باید خود را در معرض مطالبه گری قرار دهند و این سلوکی است که در دانشگاه‌ها گره گشایی بسیاری از عملیات‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب خواهد بود و به اصلاح امور در استان نیز کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هویت حرکت جنبش دانشجویی در تاریخ مبارزاتی خود زنده نگه داشتن نهضت امر به معروف و نهی از منکر است اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یعنی اسلام اجتماعی هنور زنده است.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با اشاره به مقوله فرهنگ نیز ادامه داد: جنبش دانشجویی نمی‌تواند در برابر ناملایمات فرهنگی بی تفاوت باشد و مبارزه فرهنگی سربازان جنگ نرم در دانشگاه ها، اما بی تفاوت به اتفاقات شهر نخواهد بود.


وی با بیان اینکه در عرصه بین الملل مواجه با صحنه‌ای هستیم که وجدان عموم آزادگان دنیا را حقیقتا به درد آورده است خاطرنشان کرد: در مقابل جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی مگر می‌شود آرام گرفت؟ مگر مسئله دعوای دو کشور است؟

بهدانی با اشاره به اینکه بنا به فرمایش امام عزیزمان حقیقتا مسئله، مسئله حق و باطل است افزود: در این زمینه همه‌ی افراد در جایگاه فردی خود مسئولند. مسئول به تبیین و قبل از آن مسئول به آگاهی هستیم.

وی متذکر شد: نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف هم وظیفه دارند مسئولیت ما در برابر مسئله فلسطین با برپایی چند گردهمایی تمام نمی‌شود برخی از نهاد‌های متولی به زعم ما کم کاری کردند هر چند هنوز هم دیر نیست.

بهدانی در ادامه با این سخن که در مرحله بعد روی سخنمان با دولت‌های به اصطلاح اسلامی است افزود: برخی دولت‌ها در روز‌های گذشته با چهره‌ی آلوده به تزویر از اعلان و اعمال مواضع شفافی که ملت‌های آزاده گرفتند خودداری کردند.

وی در پایان با این عنوان که حالا وقت آن است که با حرکت جهانی آزادگان دنیا به جهان بدون اسرائیل سلام کرد گفت: امیدواریم با هوشیاری ملت‌ها و حضور مستمرشان در صحنه مبارزات اجتماعی روز به روز به تحقق کلمه لا اله الا الله در اجتماع خودمان و ان شاءالله با فراهم کردن مقدمات ظهور حضرت حجت در کل دنیا نزدیک شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها