خبرهای داغ:
یوسفی نوید:

همراهی مردم در مراقبت از مبلمان شهری یک وظیفه همگانی است

همدان-شهردار نهاوند گفت: همراهی مردم در مراقبت از مبلمان شهری، حفاظت از سرمایه‌ شهر و یک وظیفه همگانی است که این امر مهم نشان دهنده احساس مسئولیت مردم در مقابل آینده و توسعه شهر است
کد خبر: ۹۵۵۱۳۵۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید یوسفی نوید با بیان اینکه همراهی شهروندان در حفظ زیبایی و نگهداری مبلمان شهری، نشانه بلوغ فکری و رشد روحی آنان و یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: همراهی مردم در مراقبت از مبلمان شهری، حفاظت از سرمایه‌ شهر و یک وظیفه همگانی است که این امر مهم نشان دهنده احساس مسئولیت مردم در مقابل آینده و توسعه شهر است.

وی افزود: وسایل و تجهیزاتی که در سطح شهر و بوستان‌ها جانمائی و نصب می‌شوند، برای زیبایی و استفاده شهروندان هستند و جزء اموال خود آنان به شمار می‌رود، که باید در حفظ و نگهداری آنها تلاش کنند.

شهردار نهاوند گفت: ایجاد پارک‌ها و توسعه فضاهای سبز و بوستان ها از جمله وظایف شهرداری ها در راستای ایجاد شادابی شهروندان و زیبایی شهر است که مشارکت و همراهی شهروندان رابطه‌ی مستقیم با این توسعه دارد.

وی ادامه داد: انجام نا هماهنگی بصری، تخریب روشنایی‌ها و مبلمان شهری اولین تاثیر را در شهروندان به عنوان مالکان شهر و بهره‌برداران از آن می‌گذارد، دیوارنویسی و مبلمان معیوب و...علاوه بر هزینه‌های بالای ساخت مجدد، باعث مخدوش شدن چهره‌ بصری شهر می‌شود.

یوسفی نوید بیان کرد: شهر موجودی پویا و زنده و متعلق به همه‌ی شهروندان است که ارائه خدمات رفاهی و زیبایی و تنوع مبلمان شهری در آن، از بودجه عمومی و عوارض های پرداختی شهروندان است، حفظ و حراست از زیبائی و مبلمان موجود در آن یک وظیفه همگانی و نشانه رشد و بلوغ فکری و روحی شهروندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات