خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

وقوع یک تصادف و ۳ حریق خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان

 همدان- روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: با تلاش آتش نشانان یک حادثه تصادف خودرو و ۳ مورد حریق اتومبیل در همدان رفع خطر شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۲۵
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طی تماس‌های واصله به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی همدان در روز دوشنبه یکم آبان ماه در اولین حادثه خبر از آتش سوزی خودروی پژو ۲۰۶ در جاده دانشگاه آزاد داده شد که آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ (غدیر) به محل اعزام و حریق را اطفاء کردند.

وی با بیان اینکه دومین حادثه در ساعت ۱۸ و ۲۷ دقیقه در روبروی پمپ بنزین رسالت به وقوع پیوست، گفت:  آتش نشانان ایستگاه ۲ (رسالت) بلافاصله در محل حضور پیدا کرده و خودروی ساینایی که دچار حریق شده بود را اطفا کردند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به اینکه سومین حادثه مربوط به آتش سوزی خودروی RD  در بلوار آیت الله موسوی در ساعت ۱۸ و ۳۳  دقیقه گزارش شد، افزود: آتش نشانان ایستگاه شماره ۶ (بهشت) به محل اعزام و حریق را مهار کردند.

وی با بیان اینکه در حادثه دیگری در روز گذشته در بلوار ارم در اثر برخورد  یک دستگاه خودروی پژو با درخت، راننده و سرنشین در کابین خودرو محبوس شده بودند، ادامه داد: آتش نشانان ایستگاه شماره ۹ (ارم) در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه در محل حضور پیدا کرده  و ضمن خارج کردن مصدومین، محل را ایمن سازی کرده و از بروز حریق احتمالی جلوگیری به عمل آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات