خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیر عامل زنگ پدافند غیر عامل ؛
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیر عامل، زنگ پدافند غیر عامل همراه با اجرای مانور امدادی در هنرستان فنی امام خمینی (ره) ارسنجان نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۵۰
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با هفته پدافند غیر عامل و با حضور فرمانده‌ حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان، رییس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، کارکنان جمعیت هلال احمر، دانش آموزان و کارکنان هنرستان فنی امام خمینی (ره) زنگ پدافند غیر عامل با هدف اگاهی بخشی به دانش آموزان در این آموزشگاه به صدا در آمد.

دکتر رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش اموزی و دهه گرامیداشت شهدای دانش‌آموزی گفت: زمانی که صحبت از پدافند غیر عامل می شود این پدافند یک پدافند ترکیبی و شناختی است. وی در ادامه افزود: با توجه به این که ممکن است هر لحظه و هر زمان آسیبی به صورت جمعی و فردی سراغ افراد بیاید،همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ و نجات جان خود و دیگران آموزش های لازم و به روز را کسب کنیم.

سید کاظم حسینی معاون تربیت بدنی اداره کل اموزش و پرورش فارس نیز اظهار داشت: پدافند غیر عامل با همکاری سازمان جوانان هلال احمر و آموزش و پرورش در راستای اگاهی بخشی و آموزش به دانش آموزان انجام می شود.

وی این نوع اموزش را در سه سطح طرح همتا برای دانش اموزان ابتدایی معرفی کرد و گفت: این طرح شامل آموزش اولیه کمک های اولیه، طرح دادرس که مخفف دانش آموزان آماده در روزهای سخت است برای دانش آموزان متوسطه اول که دانش آموزان در این طرح در کنار آموزش امداد و نجات برای حضور در مواقع بحرانی اماده می شوندو طرح دادرس ویژه برای دانش آموزان متوسطه دوم می باشد.

شایان ذکر است هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از سوم ابان ماه لغایت دهم ابان ماه و با شعار ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید و پدافند غیر عامل دفاع همه جانبه در برابر جنگ ترکیبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار