مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی ۵ نصر گفت: شهدا در معامله‌ای که باخدا کردند حیات ابدی همراه باعزت و افتخار را به دست آوردند و از مرگ نهراسیدند .
کد خبر: ۹۵۵۰۷۴۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام جوان در برنامه فرهنگی صادقین که در حسینیه بهشت رضا (ع) و در جوار گلزار شهدا برگزار شد، اظهار کرد: شهدا به عهدی که باخدا بسته بودند عمل کردند و علی‌رغم داشتن علایق زیاد به خانواده و فرزندان، از دنیا و مظاهر آن دل کندند و شیرینی وصال به خدا را با شهادت برگزیدند.

 

 وی افزود: شهدا می‌دیدند که اگر با شهادت نروند خسران کرده‌اند؛ زیرا این جسم خواهد مرد و این دنیا باقی نیست؛ لذا شهادت که برایشان یک تجارت پرسود از سمت خداوند بود را انتخاب کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی پنج نصر بیان کرد: شهدا در معامله‌ای که باخدا کردند حیات ابدی را با شهادت به دست آوردند و از مرگ نهراسیدند؛ زیرا آنها باور داشتند که زندگی با ذلت و خفت حیات نیست.

 

 این یادگار دفاع مقدس به خطبه امام علی (ع) در جنگ صفین اشاره کرد و توضیح داد: زندگی شکست‌خورده و ذلت‌بار حیات نیست؛ بلکه مرگ است؛ ولی زندگی واقعی آن است که شما را راه خدا کشته شوید؛ اما در واقع پیروز هستید مانند کاری که امروز رزمندگان مظلوم و مقتدر در غزه انجام می‌دهند.

 

 جوان تصریح کرد: این که می‌بینیم رژیم صهیونیستی خود را باخته و این‌گونه دیوانه شده به دلیل ضربه مهلکی است که در عملیات طوفان الاقصی بر آنها وارد شده، این عملیات باتوجه‌به رعایت مسائل حفاظتی و اطلاعاتی شباهت زیادی به عملیات والفجر ۸ در دوران دفاع مقدس دارد و رزمندگان حماس اعتقاد و نهراسیدن از مرگ و رعایت مسائل حفاظتی و اطلاعاتی و باتوجه‌به اینکه ۲ سال برای این اقدام، طراحی می‌کردند توانستند رژیم غاصب صهیونیستی را غافلگیر و این چنین شکستی را به این رژیم تحمیل کنند.

در پایان مراسم شرکت‌کنندگان به زیارت مزار شهدا مشرف شدند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار