خبرهای داغ:
شرکایی:

امروز کارآیی بسیج برای دنیا به اثبات رسیده است

همدان-فرماندار اسدآباد گفت: همواره داشتن روحیه و تفکر بسیجی در میان مردم و مسئولان موجب پیشرفت امور و کارها بوده و امروز کارآیی بسیج برای دنیا به اثبات رسیده و باید به بسیج افتخار کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۹۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسینعلی شرکایی در جلسه گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیجی فقط کسی نیست که لباس بسیجی بپوشد، اظهار کرد: کسانی که تفکر بسیجی دارند نیز بسیجی هستند.

وی تصریح کرد: همواره داشتن روحیه و تفکر بسیجی در میان مردم و مسئولان موجب پیشرفت امور و کارها بوده و امروز کارآیی بسیج برای دنیا به اثبات رسیده و باید به بسیج افتخار کنیم.

فرماندار اسدآباد تجلیل و دلجویی از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس، استفاده از جملات محوری در سربرگ مکاتبات و فضاسازی سطح شهر و ادارات را از اقدامات برنامه ریزی شده برای این هفته بیان و تاکید کرد: هر یک از دستگاه‌ها که در هفته بسیج داری طرح قابل افتتاح باشند می‌توانند طرح‌های خود را برای افتتاح به فرمانداری اسدآباد معرفی کنند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات جامعه در سایه فرهنگ بسیج امکان پذیر بوده و باید در هفته بسیج به منظور بسط و برکات فرهنگ جهاد تبیین و تزریق نشاط به جامعه تلاش شود.

شرکایی عنوان کرد: همه مردم از بسیج هستند و بسیج برای ایران اسلامی همواره  دستاوردهای ارزنده ای داشته و عزت امروز  به برکت فرهنگ بسیج نعمت بزرگی برای ملت حسینی کشور به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: امروز استکبار کارش به جایی رسیده که از اغتشاشگران کف خیابان برای آسیب زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کند و این عمل دشمن نشان از استیصال و زبونی آنان دارد که دیگر راه به جایی ندارند.

امروز کارآیی بسیج برای دنیا به اثبات رسیده است

انتهای

ارسال نظرات
آخرین اخبار