خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سرافراز در جمع بسیجیان همدان:

جهاد تبیین، آرایش جنگی رسانه‌های بیگانه را خنثی کرد

همدان-جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج بابیان اینکه انتشار ناامیدی در بین اقشار گوناگون جامعه به ویژه جوانان و نخبگان راهبرد معین دشمن است، گفت: جهاد تبیین، آرایش جنگی رسانه‌های بیگانه را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۲۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع بسیجیان همدان اظهار کرد:  هنگامی که به بررسی رفتارشناسی رسانه‌های بیگانه می‌پردازیم به این نتیجه می‌رسیم که یک رفتار شبکه‌ای میان تمام این رسانه‌ها وجود دارد که در این لایه‌ها تقسیم وظیفه شده است.

وی گفت: رسانه‌های بیگانه قبل از اتفاقات سال گذشته بر موضوع زنان سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کردند و به تولید محتوا پرداختند و آماده یک جرقه و اتفاقی بودند تا آن را برجسته سازند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان ویژگی‌های یک رسانه اسلامی ادامه داد: رسانه انقلابی بر مبنای تقوا سالار، ایمان‌سالار و صداقت‌سالار است که از مراحل اصلی تحقق امید در جامعه است.

وی روش حذف تاریخی را یکی از شگردهای دشمن خواند و با بازخوانی یک نمونه گفت: در دوران رضا پالانی خیانت به مردم و کشور جدایی «دشت ناامید» در سیستان به مساحت ۳ هزار کیلومتر در سال ۱۳۱۷ صورت گرفت اما در رسانه های معاند هیچ اشاره‌ای به آن نمی‌شود و فقط در حال چهره‌سازی مثبت از آن خائن هستند.

سرافراز با بیان اینکه انتشار ناامیدی در بین اقشار گوناگون جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان و نخبگان از طریق رسانه‌های معاند یک راهبرد معین دشمن است، گفت: جهاد تبیین، آرایش جنگی رسانه‌های بیگانه را خنثی کرد.

وی از مهم‌ترین الزامات عمل رسانه‌ای در جهاد تبیین، اتخاذ رویکرد آفندی و تهاجمی نسبت به دشمن دانست و گفت: با ماندن در مقام دفاع و حرکت موج دومی نمی‌توان در این عرصه فعال ماند، در مقابل دشمن مهاجم باید تهاجمی برخورد کرد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فکری و هنری، ضعف‌های آن را بر افکار عمومی نمایان ساخت.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، مهم‌ترین نقش رسانه‌ها در چنین آوردگاهی را اعتبارزدایی از دشمن و رسانه‌های آن برشمرد و گفت: آشکارسازی تناقضات و نیات مدعیان، حربه آنان را در برابر این تهاجم رسانه‌ای مصون می‌سازد که برای کنش آفندی در جنگ رسانه باید فعالان جبهه انقلاب به لحاظ توانمندی‌های مادی و معنوی رشد و ارتقا یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها