خبرهای داغ:
جلسه هم‌اندیشی و صبحانه کاری به میزبانی سازمان حوزه هنری فارس و با حضور معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس در زمینه مباحث علمی و تولیدات محتوایی کنگره سرداران و ۱۵‌هزار شهید استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۳۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه هم‌اندیشی و صبحانه کاری به میزبانی سازمان حوزه هنری فارس و با حضور معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس در زمینه مباحث علمی و تولیدات محتوایی کنگره سرداران و ۱۵‌هزار شهید استان فارس برگزار شد.

دکتر مجتبی اشرافی معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر در این جلسه که با حضور ریاست سازمان حوزه هنری استان فارس، مدیران ارشد این سازمان، معاونت فرهنگی هنری سپاه فجر و مدیران این معاونت برگزار شد، بیان داشت: جایگاه شهدا در الگوسازی تمدن نوین اسلامی جایگاه فاخر و ویژه‌ای‌ست که بایستی به درستی و با بیان مستند و مستدل و با بهره‌مندی از قالب‌های پرمخاطب فیلم و تصویر و رسانه‌های جمعی تمامی شهدا در اولویت کنگره پیش‌رو باشند.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌تولیدات و تحقیقات علمی میدانی برای تاثیرگذاری و مخاطب‌پذیری بیشتر تولیدات بسیار حائذ اهمیت است، تصریح کرد: مراجعه به تجربه‌نگاری‌های کنگره‌های دوره‌های پیشین در استان و یا کنگره‌های جاری در حال برگزاری در سایر استان‌ها و مراجعه به سوابق پیشینی و پسینی در این زمینه می‌تواند به غنای کمی و کیفی برنامه‌ها بیافزاید.

دکتر مجید میکائیلی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در این نشست اظهار داشت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس بیش از 50 پایگاه بسیج علمی و 10 مرکز رشد در سطح استان دارد و توانسته ارتباط خوبی با عامه مردم به ویژه نخبگان، دانشجویان و اساتید دانشگاهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در راستای احصای مسائل کاربردی و حل آن در خود استان است، گفت: مردمی سازی علم و فناوری از دیگر سیاست های ما در سازمان بسیج علمی سپاه فجر فارس است که در این مسیر از ظرفیت های معاونت دانش و پژوهش می توان بهره گرفت.

️ در پایان این نشست، تعداد ۲۰۰ جلد کتاب از تولیدات علمی، تاریخ شفاهی و مجموعه‌های چاپی سازمان حوزه‌هنری و انتشارات سوره توسط ریاست این سازمان به کتابخانه دانشی معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار