ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «تبریزیم» پایان یافت

تبریز- شب گذشته ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «تبریزیم» با معرفی برگزیدگان در تالار اندیشه مجموعه تفریحی تاریخی ائل گلی تبریز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۱۲
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در بخش بهترین کارگردانی رتبه اول را امیر امینی برای نمایش سه دلقک و نصفی، رتبه دوم را مجتبی خلیلی برای نمایش آهویی با روپوش قرمز و رتبه سوم را مسعود کردی برای نمایش مردان آهنین به دست آورد.

همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره را احمد شریفی برای بازی در نمایش سه دلقک و نصفی، رتبه دوم را وریا شاکری برای نمایش یک روز پرماجرا و رتبه سوم را نیز به طور مشترک بهنام کاوه برای بازی در نمایش شهر خوبان و مسعود کردی برای نمایش مزردان آهنین از آن خود کردند.

در بخش بهترین بازیگر زن نیز مقام نخست را کوثر شاهوردی برای نمایش مردان آهنین، رتبه دوم را آرزو علیپور برای نمایش سه دلقک و نصفی و مقام سوم را نازیلا امینی برای اجرای نمایش یک روز پرماجرا کسب کردند.

عنوان برتر موسیقی به نمایش های زخمه، بهترین طراحی لباس برای نمایش ماندالا، بهترین طراحی فضا برای نمایش سه دلقک و نصفی و بهترین جایزه بهترین بروشور به نمایش کودکان کار اختصاص یافت.

همچنین در بخش کار برگزیده نمایش‌ شهر خوبان به کارگردانی بهنام کاوه به جشنواره‌ سراسری بسیج، نمایش یک روز پر ماجرا به جشنواره لاهیجان و نمایش آهوئی با روپوش قرمز به جشنواره مریوان و نمایش سه دلقک و نصفی نیز به جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار