رئیس سازمان صمت ایلام از برنامه‌ریزی برای تأمین ۳۰۰ تن میوه شب عید در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۶۳
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا محمد رحیمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار، در مورد تشدید نظارت بر بازار استان گفت: اقلام پر مصرف خوراکی مانند مواد پروتئینی، مرغ و گوشت، میوه و سبزی‌ها و نانوایی‌ها در صف اول نظارت‌ها قرار دارند و هدف از این نظارت‌ها، کنترل و تعدیل قیمت این محصولات در سطح بازار است.

 

 وی در مورد جوجه‌ریزی و تأمین گوشت مرغ در استان بیان داشت: باتوجه‌به روند روبه‌رشد و سعودی جوجه‌ریزی در استان، پیش‌بینی ما آرامش و ثبات بازار در ماه‌های آینده در این حوزه است.

 

 وی با اشاره با اینکه، امسال نیز مانند سال گذشته تعاون روستایی متصدی تهیه و تأمین میوه شب عید در استان است، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، امسال حدود ۳۰۰ تن میوه، برای شب عید، وارد این استان خواهد شد.

 

 رئیس سازمان صمت استان در خصوص احداث و راه‌اندازی بازارچه مرکزی میوه‌وتره‌بار، در شهر ایلام، اظهار داشت: با پیگیری و همت شهرداری ایلام و اداره کل مسکن و شهرسازی استان، در روزهای آینده، شاهد برگزاری مناقصه و جذب و ورود سرمایه‌گذار به این پروژه مهم در مرکز استان خواهیم بود.

 

 لازم به ذکر است، در این جلسه در مورد ذخایر محصولات راهبُردی در استان، وضعیت گوشت قرمز، مرغ و جوجه‌ریزی، میوه شب عید، تشدید کنترل و نظارت بر بازار، احداث بازارچه میوه و تره، بار…بحث و تبادل نظر گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار